Accepterad ashurbanibal03 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ashurbanibal03

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299031490/

Ditt Hex-ID: 1100001143127c2

Vad är din discord tagg? kalimero69

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-05 202214.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill förklara vad som hände när jag blev bannad från servern, eftersom jag anser att det var ett missförstånd och att jag inte hade för avsikt att bryta mot några regler. Jag var ute och åkte bil när jag såg en bil som verkade ha problem och var trasig vid vägkanten. Eftersom jag är van att hjälpa till när jag ser någon som behöver hjälp, så tänkte jag stanna och erbjuda min assistans. Jag körde därför upp bredvid bilen för att fråga om de behövde hjälp eller om jag kunde göra något för att hjälpa till. Tyvärr, innan jag ens hann fråga eller göra något, blev jag bannad från servern på grund av att någon ansåg att jag var stream sniping. Jag förlorade inte mina roller, men bannen kändes väldigt abrupt och orättvis, eftersom jag inte ens hade haft tid att interagera med någon från servern eller göra något som skulle kunna anses som stream sniping. Jag var helt enkelt ute och åkte, och när jag såg en situation där jag kunde hjälpa till, så försökte jag göra det. Jag förstår om det kan ha varit en missuppfattning, men jag vill verkligen klargöra att jag inte hade några onda avsikter och att jag inte var medveten om att min handling skulle kunna leda till en bana. Jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde titta på detta och kanske ompröva beslutet, för jag tycker att det hela var en missförståelse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute på en kvällsrunda med tre andra bilar. Vi körde runt för att ha lite kul, men de andra skulle iväg och byta importer, och eftersom jag inte äger någon importbil så fortsatte jag att köra runt själv medan de drog iväg. När jag var ute såg jag en bil vid vägkanten som såg trasig ut. Jag stannade för att fråga om jag kunde hjälpa till, eftersom jag alltid försöker hjälpa andra när jag ser att de behöver det. Jag körde upp bredvid bilen och skulle precis fråga om de behövde hjälp, men då blev jag bannad från servern för stream sniping. Jag hade inte ens hunnit göra någonting, jag var bara där för att hjälpa. Jag förlorade inte mina roller på Discord, så de var fortfarande kvar, men bannen kändes väldigt orättvis eftersom jag inte fick en chans att förklara mig innan jag blev utslängd. Jag kontaktade supporten för att få hjälp och pratade med fem olika staffmedlemmar om vad som hade hänt. Först trodde de inte på min förklaring och verkade inte vilja lyssna på mig. Men när jag visade att jag faktiskt kunde komma in på servern, blev de förvånade och började förstå att något inte stämde. De sa att jag skulle kontakta Ludde för att reda ut saken, men de sa också att de inte kunde hjälpa mig vidare. Jag har inte fått något svar från Ludde än, och det känns som om jag inte får någon möjlighet att lösa detta. Jag tycker att detta var ett missförstånd och jag hoppas att jag kan få prata med Ludde eller någon annan staff för att få bort bannen och reda ut allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var felaktig eftersom jag inte hade gjort något som skulle kunna tolkas som stream sniping eller bryta mot några regler. Jag var ute på en kvällsrunda och körde runt själv när jag såg en bil vid vägkanten som var trasig. Jag stannade för att fråga om jag kunde hjälpa till, eftersom jag alltid försöker hjälpa andra när jag ser att de behöver det.

Innan jag ens hann fråga om de behövde hjälp blev jag bannad för stream sniping. Jag hade inte gjort något för att förtjäna bannen, jag var bara där för att hjälpa någon i behov. Jag förlorade inte mina roller på Discord, så jag var fortfarande en del av servern, men ändå blev jag bannad utan att få en chans att förklara mig.

Det här var ett missförstånd och jag tycker att bannen var felaktig eftersom jag inte hade brutit mot några regler eller haft några dåliga avsikter. Jag hoppas att jag kan få prata med någon och få bannen borttagen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft tre tidigare bans, varav en var felaktig. Jag har lärt mig mycket av dessa, och den felaktiga bannen var en bra läxa för mig. Efter den händelsen förstod jag hur viktigt det är att vara tydlig med vad man gör och att alltid följa reglerna. Jag har försökt bli en bättre spelare och lärde mig att tänka efter mer innan jag gör något. Nu är jag en grön spelare och vill fortsätta vara en bra och positiv del av servern genom att följa alla regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kunnat göra något annorlunda, skulle jag ha varit mer försiktig och kanske väntat längre innan jag stannade för att hjälpa. Jag kanske borde ha varit mer uppmärksam på hur situationen kunde uppfattas av andra, för att undvika att bli misstagen för stream sniping. Om jag hade haft mer tid på mig, skulle jag ha sett till att förklara mina avsikter innan något hände, så att ingen skulle tro att jag bröt mot reglerna.

Jag har lärt mig av mina tidigare erfarenheter att det är viktigt att tänka på hur andra ser på mina handlingar, och att alltid vara tydlig med mina intentioner för att undvika missförstånd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det är viktigt att alltid vara tydlig med mina handlingar och att vara extra försiktig för att inte göra något som kan missförstås. Just nu står det bara att jag är avstängd utan anledning, så jag vet inte riktigt vad felet kan vara om det inte var på grund av stream sniping men har inte varit inne på någons stream och tittat. Men jag förstår att det kan vara lätt att göra fel eller att andra kan se saker på ett annat sätt, och jag vill verkligen lära mig av detta. Jag hoppas få en chans att prata om det och förstå vad som hände för att kunna göra bättre ifrån mig i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka