Accepterad ShadowkingGGG | Ban Överklagan (Slem)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowkingGGG

Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/shadowking_03871/

Ditt Hex-ID: steam:110000163d6afd6

Vad är din discord tagg? shadowking_03871

Vem var det som bannade dig? Gonzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-24 004132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Enligt honom mild brist på social RP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En polis ville kolla igenom mitt register men var rädd för att jag var efterlyst pga ett mord någon dag innan då polisen dök upp samtidigt som vi skjöt mot varandra så Polisen var vittnen samt var beväpnad och har flera vapen brott på mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel genom att jag sparkade polisen var bara Rpade bara på att min karraktär var rädd för att bli genomsökt och trodde att han höll på att försöka dra av mig så agerade snabbt genom att sparka bort han för att sedan fly då vi inom krim RPn ska försöka hålla oss så mycket ifrån polisen som möjligt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare och har lärt mig att man ska respektera varandra samt hålla sig inom Fivem och inte snacka OOC de andra bannsen är missförstånd och därför felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka vara lite mer social och vågat riskera mer men det ör fredag kväll pallar inte spendera den på att diska i ett fängelse så tog den enklare och enligt mig mer realistiska utvägen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Våga riskera mer och att försöka vara mer social

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det är förstått rack för mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka