Nekad ShadowkingGGG | Beslut Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowkingGGG

Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Ditt discord namn: shadowking_03871

Ditt Hex-ID: Ditt Hex-ID: steam:110000163d6afd6

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen staff roll

Vem/vilka tog beslutet? Staff teamet

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag var påväg till humane för att hjälpa någta gäng medlemmar som hamnat i kläm allt går bra till en början vi går upp på taket och det blir ett skott scanario mellan vårt gäng och poliserna. Allt blir kaos folk dör och jag lämnas själv på taket och försöker ta mig ut men har bara varit i humane labs ett fåtal gånger innan så hittar inte ut först. Jag hittar sedan utgången men ser att den är fullt blockerad av polis fordon så vi avaktar därför lite och lyckas tillslut ta oss ut där ifrån relativt oskadda. Vi lyckas ta oss iväg och bestämmer att vi inte ska vika vårat gäng och försöka hjälpa dem så vi får med oss lite fler folk och åker sedan tillbaka för att se om vi kanske kan lyckas få hem någon vid liv men när vi åker upp på berget för att hålla utkik blir vi hårt pressade och även gripna

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att det är felaktig eftersom att jag enligt mig inte gjorde något fel och Rpade på min karraktärs heder och rpade på att han inte ska svika sina vänner och sin familj. Enligt Staffsen själva Sa att jag åkte tillbaka in i humane men jag åkte utanför för att se vad vi hade och jobbade men då kom som sagt polisen och grep oss och det blev ett roligt scenario för alla

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/maEqWvlztRoPX5k-m?invite=cr-MSxqMTQsNDQzNDY5ODU5&v=541 Jag vet att forodrnet försvan men Jag Rpade frf vidare och erkännde ändå till vapen brott ni kan kolla logs att jag inte DVat något vi var tre i bilen och 1 av oss 3 (Föraren) Försvan med bilen. Vill tilläga att Scenariot var några minuter längre men bestod enbart av den skottlossningen mot Polisen som jag nämnde förut så jag har inte hållt på att åka in och ut

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka