Nekad ShadowkingGGG | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowkingGGG

Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/shadowking_03871/

Ditt Hex-ID: steam:110000163d6afd6

Vad är din discord tagg? shadowking_03871

Vem var det som bannade dig? Issa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-29 220629.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde tydligt fel till mitt försvar hade ingen aning att det ansågs som fel när man rpade men han menar på att Sexuella trakasirier är något som det är noll tolerans på oavsätt vad och det har jag fattat nu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kort fattat var på sjukan och skulle iväg var på polisen kör över mig och der resulterar i att min hoj sprängs och jag dör så innan jag däckar helt så går jag fram till polisen och kallar dem för hora pga átt jag fick ilska och att de inte ens var lite sköna och plockade upp mig eller något sånt och kände bara att de gjorde fel och råkade därför säga fel ord till helt fel person

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var felaktigt men jag anser även att Staffen har rätt i det han säger men känner ändå att det är felaktigt för inom Rpn ska man agera som man själv hade gjort altså sunt förnuft och jag kände helt att om man blir överkörd och sprängs och blir lämnad sp är man inte särskilt glad över det så först rpade jag på skador för at sedan rpa som om att jag är arg och har ont. Men min åsikt är att den är en aning felaktig för då hade de flesta åkt på sådana banns då det har blivit så normaliserat att kalla varandra sådana ord i servern så följde bara normen. Men jag anser även lika mycket att det var mitt fel då det är mitt ansvar att inte låta mina agritioner påverka rpn negativt utan istället kunna göra något roligt ut av detta som man kan skratta åt i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hari nte blivit bannad tidigare förutom 1 gång då det var ett missförstånd och en annan gång där vi kunde prata ut det så ingen ban som har gällt i mer än en dag/ en halv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt efter innan jag sa det samt att det var en tjej där och inte en grabb trodde det var en grabb först men blev tyst när hon började snacka och bara hoppades på att få gå vidare. Jag hade kunnat vända mig till er staffs i första had och bara säga att de gjorde fel istället för att sitta och låta negativ energi påverka oss som rpar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska tänka noga på vad man säger då visst det må vara rp men det finns faktiskt folk bakom skärmen som påriktigt kan bli sårade eller ta illa upp som det verkad ei det här fallet och jag kan inte göra mer än rätt för mig och försöka söka upp personen och personligen be om ursäkt. En annan sak jag lärt mig är mycket om vad den här servern står för och hur starkt vi står upp för sådana här saker och det kan jag på något sätt upskatta och känna tryggt att det finns en limit där även vår server säger stopp tyvärr råkad ejag överstiga den men har verkligen lärt mig av det här

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det är förstått rack för mig!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka