Accepterad ShadowkingGGG | Ban Överklagan (flasher)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowkingGGG

Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/shadowking_03871/

Ditt Hex-ID: steam:110000163d6afd6

Vad är din discord tagg? shadowking_03871

Vem var det som bannade dig? Flasher och x andra krim ansvariga

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-27 193825.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag Gjorde en Fear RP (jag vet dumt av mig) Under ett scenario där vi blev kidnappade av några som vi ej hade krig med. Dem så kallat drängade oss och jag ville inte bli drängad och lyssnade därför inte 100% på dem och det är nog därför han valde att sätta beslutet på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kort fattat vi blir kidnappade utan något speciellt bra scenario i bakgrunden väl under kidnappningen säger dem att (Musti) Är huvud målet och sätter på oss lappar för att förnedra oss och possera med oss och skicka runt till olika chatter osv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv anser att jag gjorde felet i slutet av dagen då jag trodde att man ej fick göra sånt med andra spelare om dem kunde betala ut sig. Iallafall jag anser inte att bannen är något vidare felaktigt men vill ändå be om nåd för att jag inte hade koll på vad som gällde och när Och jag borde gjort annorlunda det var dumt av mig och så men jag känner personligen att alla är värda en andra chans att visa förbättring!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nu fått i lärdom att alltid nogrant ta reda på vad som gäller och fråga staffsa ifall jag är osäker samt se RPn som något roligt och inte bli och vara så lätt kränkd hahahah

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat RPa vidare och bara försöka göra det bästa av situationen och inte RPA på regler. Jag hade kunnat fortsätta Rpa och bara låta dem vinna och sedan ta det i support i efter hand

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska inte vara så lätt kränkd och ta saker i support senare samt alltid vända mig till staffs ifall jag är osäker på något samt vara så rädd att hamna i montage och sånt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yesss sir Ta god tid på er alla!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka