Accepterad ShadowkingGGG | Åtgärd Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowkingGGG

Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Åtgärds-referens
ID: 2426 — Mild (3p)
Typ: Mild Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: skjuter utan anledning
Personal: Alvin
Datum: 2026-05-03
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag åker som vanligt på en väg påväg hem till mitt gäng hus. Efter ett tag så ser frontal krockar jag med ett annat fordon som jag känner till sedan innan men har inte haft någon social RP än efter krocken så Rpar jag på skador för att sedan se att mina polare haft ett pågående efterföljande efter dem då dem har skickar Prios. Mina polare hoppar sedan ut och börjar skjuta mot denna bil för att neutralisera fienden. Jag tar du beslutet att göra det samma för att kunna skydda mina polare ocj jag får posetiv verkan och neutraliserar fienden. Efter det så hoppar jag sanbbt in i min bil och lämnar brotts platsen

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att den är felaktig för att jag tycker ändå det är rimligt att öppna eld mot ett fororn om ni fått Prio dit samt att du ser dina vänner aktivt skjuta mot ett mål, samt att jag gjorde det i syfte att skydda mina polare

Har du bevis som stödjer din överklagan? Har bevisat allt i supporten och dem bad mig göra besluts överklagan bara

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka