Nekad ShadowkingGGG | Åtgärd Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowkingGGG

Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Åtgärds-referens
ID: 2630 — Mild (3p)
Typ: Mild FearRP (§ 4.1d)
Anledning: Fearar med vapen riktat mot sig genom att stå framför spelaren och sen springa iväg när han har vapnet på sig
Personal: Berra1213
Datum: 2026-05-09
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag åkte runt i Gs och påträffade en del dödade kroppar som jag ansåg tillhörde mig och började drf att plocka dem, Men under tiden så börjar någon helt random att beskjuta mig och benar mig. Efter detta så åker 2 bilar fram till mig och jag ställer mig upp då hoppar en kille ut och riktar vapen, Jag som då var i chok råkade då springa 5 steg runt min bil men stannade efter framför han för att kunna fortsätta scenariot. efter detta så kom en yttligare bil och började skjuta mot honom. Då tog jag min chans och springa iväg och blev då skjuten bak ifrån av mannen.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker att den är felaktig då jag först sprang pga av chok och valde ändå att stanna och vänja om mitt liv samt andra gången så kan jag inte rpa på att min karraktör ser vad som sker bakom hans rygg då dem stog och skjöt på varandra

Har du bevis som stödjer din överklagan? Bevis har uppvisats i sup

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka