Inaktuell Shabbe75 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shabbe

Admin
Personalmedlem
Admin
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Staff Manager
Jobbstyrning
Meddelanden
434
Reaction score
203
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? Shabbe75#8435

Ange ditt födelsedatum 29 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att det finns mycket att bättra på med servern och spelarna på den. Men så klart finns det jätte många bra spelare och och de är en majoritet men den andra minoriteten på servern vill jag hjälpa till med. Jag vill kunna hjälpa alla slags spelare och jag vill göra unive till en bättre och större plattform och därför känner jag att ansöka till Medlemskap Ansvarig är helt rätt val.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en väldigt aktiv och driven person som alltid gör saker till 100% och ställer upp om det skulle vara något som inte stämmer helt korrekt eller om någon bara behöver hjälp. Jag känner att jag har spelat på servern nu i ungefär 1år och jag skulle vela tästa på hur det känns att vara med och driva den framåt på ett annat sätt. Jag vill kunna vara en större profil.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta människor med respekt och förståelse. Man ska vara så positiv som det bara går även om den andra personen är negativ. Man ska ta in information som t.ex. en fråga och du ska försöka svara på den så gott som det bara går och ibland kanske man inte alltid kan men då har du andra vänner eller andra i staff teamet som vet och det är de som jag gillar, all gemenskap och samarbete.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? När man är medlem på unive då har man fått ett förtroende som man ska visa att man är värd. Jag tycker inte att det ska vara lätt att bli medlem men jag tycker inte häller att de ska vara för svårt då vi vill att alla ska ha en skans att spela med rollen och ha roligt. Jag tycker inte att ålder har så stor betydelse inom RP och därför tycker inte jag häller att man ska ha ett krav på ålder vilket unive inte har och det är bra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna alla eller de flesta reglerna i alla fall och man ska kunna rpa på en sådan nivå att man inte blir bannad 24/7. Men sedan är vi alla också bara människor och alla göra fel ibland så om man blir bannad någon gång i månaden så är väll det okej men inte flera gånger i veckan.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag alltid har ett bra bemötande mot människor och visar att jag är stolt över att vara en staff på unive. Att jag är aktiv och visar att jag är tacksam över att jag har fått skansen som staff och alltid gör mitt bästa.

Hur ser din aktivitetet ut? jag är alltid aktiv förutom vissa dagar så jag har träning men det är typ bara 1/2 timmar, och jag har 3 träningar i veckan.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag har dyslexi och inte är jätte bra på att skriva men hoppas att jag få skansen ändå.

bump

+rep då han har kol på alla regler och hur en bra RP'are och en karaktär ska vara uppbyggd!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka