Nekad Semlan12 | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Semlan12

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805199361/

Ditt Hex-ID: steam:11000016df77401

Vad är din discord tagg? semlan_1337

Vem var det som bannade dig? fille

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-12 142513.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att lalla och vdma folk för jag tyckte att de skulle vara rolig att göra en lall montage när jag slog ner npc och vdma folk men dem dog inte ens.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på servern och lalla som igge medlem och sen valde jag att ta en polis bil och köra in i en polis detta var ett dåligt val av mig och jag ångrar mig för att jag hatar att inte kunna köra på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är inte en felaktig ban för att de jag gjorde var jätte dumt och jag fattar om ni väljer att kvarstå min ban men jag vill bara säga att jag svär jag ångrar de som fan och vill bara säga sorry för att jag förstörde rpn på servern just då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång på unive på discorden då jag bad om medlem för jag hade de på mitt andra konto men jag har redan blivit unbanad från discorden men är bannad igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa normalt iställen för att gå o vdma folk som vill ha roligt på servern och låta bli att va en idiot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ALDRIG göra om nått sånt igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka