Accepterad Fille.1 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,388
Reaction score
125
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198843828457/

Ditt Hex-ID: steam:110000134aa18e9

Vad är din discord tagg? Fille.1

Vem var det som bannade dig? Berdan1213

Bild på banmeddelande: {16B7978A-B728-4CEF-AEFE-CD4509D773FF}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad för att jag prickade en person i en bil så han dog istället för att jag pricka däcket på bilen, vilket jag nu förstår i efterhand blev fel men de var inte min avsikt att de skulle sluta så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att vi hade gjort en stormning, sen när vi är påväg hem igen från den så ringer min vän mig ingame o säger att han blir jagad av massa bilar så jag och isakk åker då dit o försöker hjälpa honom men de var svårt o göra något då för dom var så många bilar, men då tillslut lyckas dom köra ifrån alla bilar som jagade dom förutom 1 bil, och när dom då är påväg mot humane så pittar han in i min vän så han flyger ned i diket så då valde jag att hoppa ut och skjuta där men jag råkade tyvärr få han i bilen istället för däcket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag skulle inte säga att bannen är felaktig utan jag gjorde fel helt enkelt, men som jag förklara ovan så var de inte med avsikt att pricka honom så han dog men tyvärr gjorde han det och jag hoppas jag kan få en ny chans och få unban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har några få bans tidigare men har aldrig blivit bannad för något liknande tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att pricka däcket istället för personen i bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka mer när jag skjuter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

råka göra en permanent, om ni kan flytta den till temporära överklagningar :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka