Accepterad Semlan12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Semlan12

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805199361/

Ditt Hex-ID: steam:11000016df77401

Vad är din discord tagg? semlan_1337

Vem var det som bannade dig? fille

Bild på banmeddelande: 1753872772808.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att lalla och vdma folk för jag tyckte att de skulle vara rolig att göra en lall montage när jag slog ner npc och vdma folk men dem dog inte ens. Jag gjorde montaget för det skulle vara kul och göra dem "problem spelarna" arga och det är nått jag ångrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på servern och lalla som igge medlem och sen valde jag att ta en polis bil och köra in i en polis detta var ett dåligt val av mig och jag ångrar mig för att jag hatar att inte kunna köra på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ingen felatkig ban men jag fattar om ni inte unbanar mig för det var riktigt dumt gjort och jag saknar tiderna på unive och jag kommer aldrig göra om de för när jag rpade på unive så var jag mogen och älskade de men sen valde jag att bli medlem på en annan server och då fick jag indraget sen hade jag inget att göra så tog jag ut de på spelarna som jag ångrar jätte mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad på unive förutom detta men om vi snackar om detta så är de att aldrig gå in på unive och "lalla" för jag tycker att de förstör rpn och jag vet många som har blivit unbanade för "silenaim" ,fusk och såna saker och jag kan bara säga så här jag har aldrig rört en mod meny innan och jag tycker att de e konstigt att man unbanar såna som allmänt inte kan rpa och kanske ge dem som har "lallat" en gång en chans till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa normalt iställen för att gå o vdma folk som vill ha roligt på servern och låta bli att va en idiot. Och jag har varit medlem och krim på servern tidigare och jag var ingen problem spelare som alla dem skitungarna som sitter och gör montage när dem skjuter och leker sig och flexar bans. Om jag kommer tillbaka till unive så kommer jag rpa riktigt bra och jag ångrar de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ALDRIG göra om nått sånt igen och rpa normalt och jag tänkte jobba icke krim om jag kommer tillbaka. och jag hoppas att ni kan ge mig en chans till:(

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka