Nekad seedex1243 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seedex1243

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
7
Blacklist-referens
ID: 1169 — Tredjepartsprogram
Anledning: har fusk, erkänner i support. Echo kontroll.
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-06-22
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var så att jag screen shere i en annan server där jag hade fusk men det var inte unive det var en lall server och efter ett tagg när jag tyckte att det var tråkigt att fuska gick jag in på unive utan fusk och då rpar jag lite skjuter ner folk och sedan blir jag ner skjuten och det som var tråkigt är att någon som såg min screen sa till staff att jag har fusk och då när jag låg död inne på unive blir jag tillsagt att hoppa in i support som jag inte fattade varför men jag hoppade och då blir jag dragen till en helper som sa till mig att hoppa in i support sedan sa han vänta lite och då efter typ 2 min hoppar han tillbaks fast med Bubblegum så jag tänkte kanske jag gjorde något fel men då säger bubblegum '' Det har kommit till vår tjänstedom att du fuskar'' och då sa han till mig att jag screen sherat på en annan dc server med fubb och då frågade om det var sant och jag visste inte vad jag skulle säga men då sa han till mig att jag skulle ladda ner Echo och vi skulle på börja en Pc Check som gick i ca 30 min

Tar du ansvar för det som hände? ja jag tar ansvar över det att jag hade fusk på datorn men det var synd att jag blev bannad fast jag inte använde det men jag fattar Bubblegum sa det i support '' vad är chansen att du inte fuskar senare '' och då är det ändå valid att jag blir bannad men jag tycker att jag borde få 1 till chanse då jag kan radera det nu då min key är ute och jag har inte fusket längre!

Vad har du lärt dig sedan dess? Ja att inte ladda ner fusk , köpa det eller ens tänka på de och nu när det är borta tycker jag att jag borde få komma in på unive igen!

Varför ska vi ge dig en till chans? eftersom jag inte använde det tycker jag att jag borde få komma in i unive 1 till gång och jag kommer inte ha fusk eller ladda ner fusk eller köpa det då jag köpte det bara för att ha kul i 1 vecka men nu när min key är ute och jag har raderat allt har jag inte något kvar och jag tycker att jag borde få 1 till chanse

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka