Blacklist-referens
ID: 461 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Momo
Datum: 2026-01-08
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag spelade normalt med vänner ingame detta var ett tag sedan nu det var ju typ i början av 2026 och jag valde att fuska sen så spelade jag kanske 2-5 veckor om ens det köpte ped gorilla och allt sen så ber mommo mig hoppa support och då blir jag pc checkad efter ett konstigt klipp någon skickade in på mig efter en skottlosnig och då gör jag pc check med mommo och efter pc checken så fick jag en permanent ban får fusk.
Tar du ansvar för det som hände? ja det gör jag det var ju fel av mig det var ju jag som fuskade och jag fattar också att jag har gjort fel och gjorde alla skottlosnigar tråkiga för alla andra på server och tar fullaste ansvar för vad jag har gjort.
Vad har du lärt dig sedan dess? Ja mycket jag slutade ju spela och nu kom jag tillbaka och har inga föredealar på min dator längre jag kommer aldrig aldrig ladda ner något sånt på min dator igen asså jag köpte saker på unive för säkert 8 tusen också att gå bak allt det för att jag fuskade en gång liksom kommer inte vara like efterbliven och göra det igen har ju alla mina vänner på servern vill bara komma tillbaka och ha det roligt utan fusk denna gången.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag har förbättrat mig så enormt sen sist jag fick min ban jag slutade ju med fivem och var nära på att sälja datan men jag gjorde inte det jag fac reseta datorn för ett litet tag sedan och jag vill bara få en sissta chans att få komma tillbaka till den roliga rpn här på unive och ha kul med mina vänner och jag kommer aldrig ladda ner fusk igen och jag menar det om jag får unban nu så kommer jag vissa er att jag har en bra rp nivå och att jag inte kommer använda några fördelar igen på servern kommer bara spela och ha kul med vänner.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej det har jag inte tyvärr. Men är bannad på discorden och servern så om jag får en unban så vill jag bara säga att jag är bannad på både servern och discorden.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja