Accepterad Sebbelito_S | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbelito_S

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198326800253/

Ditt Hex-ID: 76561198326800253

Vad är din discord tagg? Sebbelito_S

Vem var det som bannade dig? El schizo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-04 004125.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag Hoppa ut och sköt under pistolhot när den andra rikta på mig före. Vilket räknades som "Fearrp".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att några grabbar - (Kartellen) körde in i oss på sjukan och kallade oss horungar då börja vi jaga efter dem och snacka med dem och fråga vrf dem kallas våra mammor horor. då så fortsätter dem stå vid vad dem har sagt och fortsätter med att killen i baksätet hoppar ut ur bilen i farten med vapnet i högsta hugg och riktar mot oss. Jag som sitter i våran bil som är fulltonad och sitter vänstra sidan av bilen där han inte ser mig så bra. då väljer jag att hoppa ut ur bilen och skjuta han som riktar på oss i en vinkel bakifrån och där jag ansog att det inte ändrade hur scenariot skulle gått eller att jag inte värna om mitt liv. för att jag kunde valt att köra fram och sen hoppa ut men in the heat of the moment så klicka jag f och kom ut ur bilen med en långsam animation men fortfarande medans han riktar mot mig men i stunden tyckte jag att det skulle varit rätt att hoppa ut och skjuta och agera i självförsvar men nu efteråt förstår jag att det inte var rätt val. Och jag ångrar mig väldigt mycket och hoppas att Jag kan få förlåtelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann och jag kommer inte sitta här och förneka vad jag har gjort. Jag hoppas bara på att jag kan få förlåtelse. Jag ångrar mig grovt och jag kommer verkligen inte göra om det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har mestadels blivit bannad för att jag inte rpar på skador men det var typ 1 år sen, sen har jag nyligen blivit felaktigt bannad av nekkan för jag körde tmax offroad i en påskäggsjakt där han dubbelbanna mig för samma grej. sen så tog hapyx bort den bannen för att den var felaktig av nekkan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte hoppa ut och skjuta under pistolhot oavsett vilket läge jag är i och även om vi har övertaget enligt mig själv i stunden. Jag kunde till exempel ha kört iväg istället. Hoppas jag kan få förlåtelse om ni fortfarande tycker det är fel. förlåt för hur jag agerade. Och Nästa gång kommer jag försöka spela ännu mer realistiskt och tänka längre än bara på överlevnad. jag tar På mig min bann och kommer lära mig av den och inte göra om samma misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte hoppa ut och skjuta när man är under pistolhot. och att försöka leda scenariot så att det blir bättre för båda parterna. Och att detta aldrig ska ske igen från min sida. Jag har lärt mig att det är Fel och ångrar mig grovt. Hoppas bara jag kan in och rpa igen så snart som möjligt och ha roligt på servern istället för att göra dumma regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka