Accepterad jamie88 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamie88

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-turbo-cia4 — FiveM, Utgår 2026-03-27
Anledning: hoppar ut och riktar i situation där han redan blir riktad på och är i underläge
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag och min kompis satt i en söndrig bil gömd bakom ett hus när vi körde in där tittade jag så att ingen följde efter oss vilket ingen gjorde sen från ingenstans kommer en snubbe vi har krig med och frågar vad vi gör men hur han hittade oss är konstigt för vi var gömda och själva men jag ignorerar han sen hoppar han ut och riktar utan att ha social RP och då rpar jag på regler istället för att följa reglerna så jag säger flera gånger vrf han inte är social sen bestämmer jag mig att hoppa ur och skjuta istället för att hoppa ut och ta upp händerna vilket jag inte skulle ha gjort

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar ansvar för det jag blev bannad för

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att inte rpa på regler utan att följa de istället. Vad jag hade kunnat göra annorlunda är att hoppa ut med händerna uppe istället för att rpa på regler och istället för att hoppa ut och skjuta. Sen har jag också lärt mig att följa reglerna istället för att vara dum och bryta dem.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker att jag ska få en till chans för att vi båda gjorde fel och för att alla förkännar en andra chans jag fattar att jag gjorde fel men samtidigt så påverkade det inte scenariot och både jag och han som riktade gjorde fel sen är var jag också test medlem då och då tycket jag att ni borde varna mig istället att om man bryter reglerna så blir det konsekvenser

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka