Nekad Sebbelito_S | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbelito_S

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198326800253/

Ditt Hex-ID: 76561198326800253

Vad är din discord tagg? Sebbelito_S

Vem var det som bannade dig? El schizo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-04 004125.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade ut när dem riktade mot bilen. Kan visa klipp på min synvinkel igen om du vill det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att några grabbar - (Kartellen) körde in i oss på sjukan och kallade oss horungar då börja vi jaga efter dem och snacka med dem och fråga vrf dem kallas våra mammor horor. då så fortsätter dem stå vid vad dem har sagt och fortsätter med att killen i baksätet hoppar ut ur bilen i farten med vapnet i högsta hugg och riktar mot oss. Jag som sitter i våran bil som är fulltonad och sitter vänstra sidan av bilen där han inte ser mig så bra. då väljer jag att hoppa ut ur bilen och skjuta han som riktar på oss i en vinkel bakifrån och anser inte att det ändrade hur scenariot skulle gått eller att jag inte värna om mitt liv. för att jag kunde valt att köra fram och sen hoppa ut med in the heat of the moment så klicka jag f och kom ut ur bilen med en långsam animation men fortfarande medans han inte riktar mot mig och på dem andra väljer jag att skjuta honom. Tycker inte detta borde gå under fearrp regeln då jag var i skymd sikt och det inte ändrade scenariot något eftersom att jag kunde ha kört. Och väldigt svårt att analysera situationen i mitt läge då det bara var några ynka sekunder jag hade på att reagera. Och var verkligen inte beredd på att han skulle hoppa ut i farten och kunna stå och rikta på direkten. Men om ni tycker att det var fel oavsett så ber jag om ursäkt och jag kommer lära mig av mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var en felaktig bann som jag förklarade i mitt förra stycke ovan. Men om ni staffs Tycker att det var fearrp så får jag väl lära mig av mina misstag och göra rätt nästa gång. försäkrar er om att detta inte kommer hända igen ifall ni tycker att det var fel av mig. vill tillägga att jag också hoppa ut när han stog långt bakom bilen men kom ut helt lite efter

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har mestadels blivit bannad för att jag inte rpar på skador men det var typ 1 år sen, sen har jag nyligen blivit felaktigt bannad av nekkan för jag körde tmax offroad i en påskäggsjakt där han dubbelbanna mig för samma grej. sen så tog hapyx bort den bannen för att den var felaktig av nekkan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kört iväg istället för att hoppa ut men väldigt svårt att analysera situationen på sån kort tid det hela eskalera så snabbt och man knappt han reagera eftersom han hoppa ut i farten. och bakom bilen vilket gjorde det ännu mer svårt att tänka på vad man borde gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte hoppa ut och skjuta under pistolhot oavsett vilket läge jag är i och även om vi har övertaget. Hoppas jag kan få förlåtelse om ni fortfarande tycker det är fel. förlåt för hur jag agerade isåfall. Och Nästa gång kommer jag försöka spela ännu mer realistiskt och tänka längre än bara på överlevnad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Jag nekar din överklagan eftersom du aktivt valde att hoppa ur fordonet och skjuta mot en spelare, trots att du hade möjlighet att köra därifrån (samt med vetskapen att han var ute ur sitt fordon före dig vilket utgör att han får hot mot dig först) därpå att sikten var delvis skymd eller att det skedde ”in the heat of the moment” ändrar inte att detta utgör en tydlig FearRP överträdelse, särskilt som du själv bekräftar att du läst reglerna och ändå medvetet bröt mot dem.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka