Nekad Sebbelito_S | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbelito_S

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198326800253/

Ditt Hex-ID: 110000115d8df7d

Vad är din discord tagg? sebbelito_s

Vem var det som bannade dig? Danne7233

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-21 224529.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fear rpa då jag var lite dum och tänkte att om jag sa jag inte var med i triad vilket de egentligen inte borde vetat så skulle de inte döda mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde så brake checkade en bil mig och jag krockade in i dom för jag ej hade bra bromsar sedan efter det krävde de mig på pengar och det gick jag med på, sedan drog dem vapen när jag skulle ge över pengarna och kidnappade mig, sen frågade dem vilka jag var med då sa jag ingen för jag antog att dem inte visste vilka jag var med då vi träffade av en slump pågrund av en trafdikolycka med och tog fram vapen och då sa jag ingen vilket var dumt och då valde dom att avrätta mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban då jag borde vetat bättre att inte ljuga när pistol mot huvudet,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att jag har blivit bannad för jag inte rpat på skador innan, vilket jag har tagit lärdom av och sköter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? när dem riktade på mig skulle jag bara berättat sanningen och värnat om mitt liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att när folk riktar på mig så ska jag inte ljuga, därmed värna om mitt liv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka