Accepterad Sebbe49 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe49

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170395609/

Ditt Hex-ID: 110000148211dd9

Vad är din discord tagg? .typeshi00

Vem var det som bannade dig? Lundgren.1/enzo men va jag vet är ingen av dem staffs längre så skulle uppskatta om 320 tog denna

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-02 233721.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde mig av aimbot och jag förstår helt varför dem bannade mig eftersom jag bröt mot serverns regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille hade visat mig ett fusk han hade och visade inne på en lall server och sen så skickade han det till mig och jag tog då det dumma beslutet att ladda ner det vilket va dumt gjort av mig. jag testade fusket lite på en annan server sen så skulle jag gå in på Unive och köra men påväg in så tänkte jag att det skulle vara en bra ide att köra med fusket eller jag aimbot då på Unive men det va absolut inte en bra ide eftersom jag blev bannad. Men ska inte skylla ifrån på utan jag får stå för det jag har gjort men jag ångrar det grovt och jag ber om ursäkt till er i staff teamet och dig Philip för att jag valde att fuska.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen va absolut inte felaktig utan det va jag som gjorde fel och valde att köra med aimbot och det va ett väldigt dumt beslut. och jag står för det jag har gjort och kommer inte skylla bort mig på något eller någon utan har man gjort fel så får man stå för de. Men jag hoppas men hela mitt hjärta att du Philip kan ge mig en sista chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 6 tidigare bans jag tror att ungefär 3 av dem är från jag va icke medlem på Unive men dem senaste innan jag blev bannad för fusk va powergaming och det va för att jag voltade men en bil när våra fiender va en liten bit bakom oss och istället för att rpa på skador väljer jag och hoppa ut och börja springa vilket va en dumt beslut eftersom jag bara va test medlem på den tiden så fick jag ju alla roller indragna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag verkligen kunna gjort. Jag hade kunnat valt att inte ens ladda ner fusket från början då det va ett extremt dåligt beslut. Men eftersom man inte kan ändra på det som redan har hänt så får jag stå för det jag har gjort och hoppas att jag kan få en sista chans av er i staff teamet för jag ångrar det grovt och saknar verkligen Unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort. Jag har lärt mig att det är inte värt att fuska oavsätt hur bra eller dålig man är för i slutändan kommer man ändå bara bli bannad så att det är verkligen inte värt att fuska. Och om jag nu skulle få unbanna så skulle jag ALDRIG göra om samma sak igen och jag kommer följa alla serverns regler till 100 procent. Och som jag skrev innan så vill jag verkligen be om ursäkt till er på Unive för att jag valde att fuska eftersom att det förstör för andra spelare på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
skulle verkligen vilja blir unbannad nu under sommarlovet för att man kan spela mycket och Unive är väldigt aktivit!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka