Accepterad Sebbe117 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe117

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Sebbe117/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Dahlqvist

Vad är ditt discord namn? Sebbe117#0117

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Falk. Han är 25 år gammal och 184 cm lång. Under hans barndom behövde han stå ut mycket för mobbning p.ga. att han hade "för stora drömmar" hans föreldrar stod alltid vid hans sida och stöddade han dock men året han skulle avsluta grundskolan så gick hans mamma bort i en skottlosning. Detta fick en stor betydelse på Sebastian han började tappa all motivation för att fortsätta plugga satt men han bestämmde sig för att forstätta plugga för att bli polis och inte låta detta hända någon annan. Han började att känna sig misslyckad och började att ifrågasätta livet och meningen med det men när han precis fyllt 22 år fick han ett jobb på Ica där han jobbade tills nyligen, då han råkade ut för en rejäl olycka när han var på gymmet, hela hans biceps gick av och där han nuvarande bodde hade inget sjukhus med rätt utröstning för att hjälpa han satt han behövde flytta till Multistaden där dom kunde hjälpa han med denna skada samt hade han fått erbjud om jobb. Men han fortsätter att drömmer om att bli polis. Sebastian Falk är en glad kille som har varit med om mycket i livet och har därför mycket att erbjuda och prata om, han vet hur det känns att förlora någon nära en men nu 10 år senare påvärkas han inte lika mycket av det och han är på bra humör ofta nu och är alltid redo för ny äventyr.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle säga att det är min RP, började köra på Unive som min första serven men kände att jag inte kunde så mycket om RP då jag hade 10 timmar isch satt bestämmde mig för att lära mig mer om RP och få upp en bra RP nivå för att erbjuda den bästa kvalliten av RP. I nuläget har jag 450h och dom senaste 100h isch har varit på sånna extremt hårda servrar där RP nivån ska vara på toppen och känner att det har varit exremt roligt att spela så men nu vill jag tillbaka till Unive för att spela här och försöka att bli polis.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är nog att ägaren bryr sig mycket om servern, den är bra uppbyggd på ett bra sätt, alla staffs tar inte makten över sin roll som jag märkt att många andra gör på andra servrar. Men jag känner att polis RP:n även känns bra här och en bra polis RP enligt mig är en viktig del. Och att Unive har mycket att erbjuda


Hur hittade du Unive? Jag hittade den nu i början av min tid på RP då det är en av dem största servrarna, men kommer tillbaka nu för att erbjuda en bättre kvallite av rp vilket gör det roligare för alla.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att alltid låta folk ha det roligt, då RP för mig är att det ska vara bra scenarion där alla följer reglerna och inte bryter mot dem. Jag har som mål att bli polis och försöka att bli runt inspektör nivå. Jag skulle även säga att jag är en seriös spelare och därför väljer jag att köra på Unive som är en riktigt bra server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att bli polis och nå nivån Inspektör vilket jag skulle säga är ett rimligt mål som kan ta tid så det skulle vara värkligt då på andra servrar man kan gå upp i rank efter 1 dag vilket jag har hört inte händer på Unive vilket gör att RP:n känns mer seriös vilket är en sak som drar mig till en server

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nja, lite kan man säga men kommer lägga mer tid på Unive när jag förhoppningsvis blir medlemm och kan börja mitt äventyr!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top