Accepterad swedenkan | Medlem ansökning [Geart]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedenkan

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis gavelin

Vad är ditt discord namn? swedenkan#4728

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 1994

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle paltnacke 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Som person är han snäll, omtänksam och gillar att hjälpa till

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Pelle Paltnacke och är 29 år gammal. Som person är han snäll, omtänksam och gillar att hjälpa till. Han har sen han varit liten drömt om att bli polis. Han växte upp med sin Mamma, pappa och hund, hans pappa har även lärt han en del om kåren då han också var polis. Det gick bra i skolan med betyg och Pelle hade många kompisar som han känner än idag. Redan i 15 års ålder började han plugga på om polisen för att lära sig typ allt så att han kan bli polis när han är äldre. Åren gick och han gick samhälle i skolan och han var 100% redo att bli polis. När han tog studenten så var det på riktigt. Han började gå i polis högskolan och pluggade en massa. När han var redo at bli polis ansökte han och han gick massor av utbildningar. Men sen sa han upp sig för att kunna fokusera mer på sin familj. Men han saknar kåren och nu är han tillbaka, Och får se vad denna stad har att erbjuda

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med många scenarion mycket skratt och mycket socialt rp, Har grov rp erfarenhet. Kan bidra med mycket rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att du spelar som en motståndare till dina andra i spelet, och mitt mål är att se till att motståndarsidan vinner scenariot
genom att spela för fienders vinst, så blir det till en mer verkligare och spännande i spelet. Det innebär att det finns en större utmaning för spelarna eftersom de måste övervinna dina hinder för att nå sitt mål

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? kört för fort med bilen har hänt! så fick jag böter

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM inte slå nån utan något bakomliggande scenario. COMBAT LOGGING ska inte logga ut mitt i ett scenario och sen logga in efter 5 min

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kan bidra med bra rp nivå

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju av @geart0698. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka