Nekad LaCasaDePaPel | Medlem ansökning [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LaCasaDePaPel

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Samel

Vad är ditt discord namn? googolplexs

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Gustav. Han gillar att träna och drömmer om att bli polis. Han vill hjälpa samhället och vara med och fatta beslut. Om de vill ha något ska de aldrig ge upp försöken att nå det. Gustav känner sig stolt över sig själv och är ofta glad.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, påhittig, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gustav är en omtänksam kille och en bra lyssnare. Hans dröm är att bli en polis som skyddar staden från brottslingar. När han avslutat sin poliskarriär vill han bo på landet med sin fru och barn. Gustav tycker om att spela tennis och att hjälpa människor i nöd. Han har alltid försökt hjälpa andra, ända sedan han var liten. Trots en tuff barndom gav han aldrig upp och blev aldrig en brottsling. Han kämpade tills han nådde sina mål i livet. Hans motto är "Ge aldrig upp", och det lär han sina barn också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra scenarion roligare och så att de blir mera välutvecklade scenarion där båda partierna har lika stor chans att vinna. Jag kommer inte att bara försöka vinna varje scenario för det blir inte kul. Jag kommer förbättra min rp och hjälpa folk som inte är så bra på rp. Jag kommer också vara aktiv och rpa mycket. Jag kommer rpa bra som polis för att jag har varit polis på en engelsk server och där var jag en riktigt bra polis skulle jag säga. Jag kommer även att lyssna på folket och göra det bara generellt roligare för alla att vara på servern genom att vara glad och trevlig mot alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Man ska inte spela scenarion bara för att vinna utan man ska spela i scenarion för att det är kul och göra så att det är kul för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, men det var för länge sen och det var typ för att jag lallade på piren men inget grovt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm = vehicle death match, rdm = random death match, fear rp = att man ska värna om sitt liv, lall = ifall man bara tramsar runt utan något mål och trollar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka