Nekad SD brushan | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
-Rep Riktig problem spelare som inte verkar kunna vilka regler som gäller och inte. Även en av de mest lalliga personer som spelar på servern!
får man fråga va jag gjort kompis vi rp 1 gång för 2 månader sen sen aldrig mer så vne ens va jag gjort kompis läst reglera jo då problem spelare nej folk gillar mig ig men din åsikt

får man fråga va jag gjort kompis vi rp 1 gång för 2 månader sen sen aldrig mer så vne ens va jag gjort kompis läst reglera jo då problem spelare nej folk gillar mig ig men din åsikt
Du har bumpat 5 gånger bara idag, det tyder klart och tydligt på att du inte kan en sådan simpel regel. Vilka fler regler kan du inte?

Du har bumpat 5 gånger bara idag, det tyder klart och tydligt på att du inte kan en sådan simpel regel. Vilka fler regler kan du inte?
Va gör de att jag bumpa den 5ggr polaren gjorde 80ggr blev staff men något för just nu sprider du bara har de vill vi ej

Säg mig vart de står man ej får bumpa men förlåt men fattar ej du kommer och -rep för inget men aja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka