- Förbjuden
- Meddelanden
- 270
- Reaction score
- 8
Vad är ditt namn i verkligheten? liam
Ditt discordnamn: FlaQy#6096
Ange ditt födelsedatum 29 april 2009
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff här på unive då jag tycker att de finns lite saker som kan förändras tx få bort allt lall me mera ni förstår samt kunna få en rolig och hållbar rp som funkar för alla hitta ett bra sätt att rp på som alla kan hantera sig efter samt tror jag skulle passa in i staff teamet vart sv innan inte samma sak men grunläggande
support: om jag blir support kommer ja sitta och ta supprot ärenden extremt mycket då jag själv vet hur de är att sitta support utan att få hjälp kommer göra mitt bästa och om de nått dom behöver hjälp med gör jag mitt bästa om de är frågor dom har svarar jag på deras frågor alltså om dom vill ha hjälp e jag där för att hjälpa dom om jag ser folk göra fel extremt mkt fel kan man be dom hoppa support för att be dom förklara ist för att barlägga ban vi helper u mera va de är i ksk inte ser de grundläggande till alt och bannar i fel läge där med kan support då va bra till
donation: om jag blir donation kommer jag sitat och hjälpa dom som vill ha hjälp me donation tx nån hoppa donation säger hej jag vill importer bil jag säger absolut och bemöter dom me ett gott lende och hoppas att dom tycker jag hjälpt dom me deras donation samma me gäg uppköp
rp: om jag blir rp ansvarig kommer jag försöker göra allt i min makt för att få rp så bra som möjligt då jag ser flertalet rp dåligt på lagning skador me mera jag kommer vilja utväckla rp så mkt som de bara går om jag ser problem löser jag problemen och låter de ej bara gå vidare då tar man tag i de
jag vill bli staff på unive då jag ser så mkt bra i denna server att spela unive gör mig glad att hjälpa andra gör mig glad att hjälpa servern gör mig glad samt att jag vill förbättra rp som sagt jag ser så sjukt mkt fel om dagarna som en sån enkel grej me lagning lixsom folk skriver /me byter olja utväckla Här är lite exempel på olika /me man kan lägga beroende på vad som gått sönder på en bil, för er som inte är så kunniga inom bilar:
/me Felsöker motorn
/me Reparerar topplockspackning
/me Reparerar främre stötfångare
/me Reparerar bakre stötfångare
/me Reparerar huven
/me Reparerar dörren
/me Reparerar kylarslang
/me Byter luftfilter
/me Häller ut gammal motorolja och häller i ny
/me Lagar repor
/me Reparerar styrled
/me Byter ut fjäder
sån kan göra så lite samma me skador folk krockar 400 säger aj åker vidare '
men jag vill även hjälpa 320 för att va server ägare e inte lätt de ska folk veta tänk om philip skulle gjort allt själv de är därför vi helpers me mera finns för att hjälpa han jag tror jag skulle passa bra som staff gillar att hjälpa folk och gillar när saker går rätt till inte slarvigt
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag:16:00-22:30
Tisdag:16:00-22:30
Onsdag:15:00-22:30
Torsdag;16:00-22:30
Fredag:16:00-06:00
Lördag:11:00-06:00
Söndag: 11:00-22:00
discord
vardagar: då jag e aktiv i skolan nästan hela tiden
måndag: 08.20-00:00
tisdag: 08:20-00:00
onsdag: 08:20-00:00
torsdag: 08:20-00:00
fredag:08:20-06:00
lördag: 13:00-06:00
söndag: 09:00-00:00
forum
måndag: 09:00-00:00
tisdag: : 09:00-00:00
onsdag: 09:00-00:00
torsdag: 09:00-00:00
fredag: 09:00-06:00
lördag:11:00-06;00
söndag:11:00-23:00
Hur länge har du spelat på Unive? lite över 8 månader (typ)
Har du tidigare erfarenheter som staff? erfarenheter kan man väll inte säga men kan en bra del om de som commands me mera
/noclip
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/svban (id)
/ban (id)
/banhistory (id)
/kick (id)
/goto (id)
/bring (id)
/unban (id)
/toggleid
/togglesteam?
/revive (id)
/setjob (id) (jobb)
/dv
/sv de sv chatten ooc
/sc de staff chatten ooc
Kan lära mig mera
/spec (id)
/specoff (id)
/sqlban (id)
/sqlunban (id)
/tpm (id)
/who (id)
/trust (id)
/clearchat
/ooc
/announce
/sqlbanoffline
/giveitem (id) (item) bara mod+ som kan
/openpanel
/v (spawn id på bilen)
/pm (id)
/spawnped
/spawnmenu
/givemoney (id) (cash-black-bank)
/spawnobject (villket objekt)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? är bered på vilket som tar vilket som uppskattar alla bara jag får hjälpa folk så e jag glad
liter mer utväcklat om dessa områden
Support Ansvarig
Jag skulle vilja jobba som support ansvarig eftersom jag är en
person som alltid håller en trevlig ton alla möjliga lägen samt
kan sätta ner foten om det skulle förekomma att man måste
göra de. positiva saker med mig är att jag är ganska stresstålig
och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med
de flesta som kan samarbeta med mig. Jag tycker att man ska lära sig av sitt misstag och verkligen ta åt sig åt bannen så man ej går om de igen.
RP Ansvarig
Som Rp Ansvarig har man uppgift att ta hand om alla som rpar på
servern samt ta hand om servern vilket jag kommer göra jag vet när
de är lämpligt att banna någon om det skulle förekomma att man ska
ta åtgärder på personen vilket jag inte vill göra i första hand men om man ej kan bete sig i
servern så måste man ta konsekvenser
Donation Ansvarig
När man är Donation Ansvarig så tar får man ta hand om alla donationer som
kommer in till servern.
Jag är även en jätte engagemang person samt är mogen och serös. Jag är ganska
stresstålig och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med de flesta
som kan samarbeta med mig. Jag är även jätte aktiv samt går rak på sak när jag vill något.
Bemötande
Jag kommer alltid bemöta folk med respekt samt hålla en trevlig ton i alla möjliga lägen. Jag gillar att träffa nya människor som jag kan lära känna så med andra ord så är jag en social person.
Nya Människor
jag är en sån person som alltid vill träffa nya människor samt lära känna så
många som möjligt, Om jag bli Staff igen så kommer jag försöka fokusera
mest på alla report som kommer in samt /help och lite senare under dagen
när de bli lite lugnare så kan jag ta support men om de är kaos i support går de 100% före annars kan man ta lite /help och så sen om de är lungt kan man ta support om de förekommer att jag bli support ansvarig
Ditt discordnamn: FlaQy#6096
Ange ditt födelsedatum 29 april 2009
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff här på unive då jag tycker att de finns lite saker som kan förändras tx få bort allt lall me mera ni förstår samt kunna få en rolig och hållbar rp som funkar för alla hitta ett bra sätt att rp på som alla kan hantera sig efter samt tror jag skulle passa in i staff teamet vart sv innan inte samma sak men grunläggande
support: om jag blir support kommer ja sitta och ta supprot ärenden extremt mycket då jag själv vet hur de är att sitta support utan att få hjälp kommer göra mitt bästa och om de nått dom behöver hjälp med gör jag mitt bästa om de är frågor dom har svarar jag på deras frågor alltså om dom vill ha hjälp e jag där för att hjälpa dom om jag ser folk göra fel extremt mkt fel kan man be dom hoppa support för att be dom förklara ist för att barlägga ban vi helper u mera va de är i ksk inte ser de grundläggande till alt och bannar i fel läge där med kan support då va bra till
donation: om jag blir donation kommer jag sitat och hjälpa dom som vill ha hjälp me donation tx nån hoppa donation säger hej jag vill importer bil jag säger absolut och bemöter dom me ett gott lende och hoppas att dom tycker jag hjälpt dom me deras donation samma me gäg uppköp
rp: om jag blir rp ansvarig kommer jag försöker göra allt i min makt för att få rp så bra som möjligt då jag ser flertalet rp dåligt på lagning skador me mera jag kommer vilja utväckla rp så mkt som de bara går om jag ser problem löser jag problemen och låter de ej bara gå vidare då tar man tag i de
jag vill bli staff på unive då jag ser så mkt bra i denna server att spela unive gör mig glad att hjälpa andra gör mig glad att hjälpa servern gör mig glad samt att jag vill förbättra rp som sagt jag ser så sjukt mkt fel om dagarna som en sån enkel grej me lagning lixsom folk skriver /me byter olja utväckla Här är lite exempel på olika /me man kan lägga beroende på vad som gått sönder på en bil, för er som inte är så kunniga inom bilar:
/me Felsöker motorn
/me Reparerar topplockspackning
/me Reparerar främre stötfångare
/me Reparerar bakre stötfångare
/me Reparerar huven
/me Reparerar dörren
/me Reparerar kylarslang
/me Byter luftfilter
/me Häller ut gammal motorolja och häller i ny
/me Lagar repor
/me Reparerar styrled
/me Byter ut fjäder
sån kan göra så lite samma me skador folk krockar 400 säger aj åker vidare '
men jag vill även hjälpa 320 för att va server ägare e inte lätt de ska folk veta tänk om philip skulle gjort allt själv de är därför vi helpers me mera finns för att hjälpa han jag tror jag skulle passa bra som staff gillar att hjälpa folk och gillar när saker går rätt till inte slarvigt
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag:16:00-22:30
Tisdag:16:00-22:30
Onsdag:15:00-22:30
Torsdag;16:00-22:30
Fredag:16:00-06:00
Lördag:11:00-06:00
Söndag: 11:00-22:00
discord
vardagar: då jag e aktiv i skolan nästan hela tiden
måndag: 08.20-00:00
tisdag: 08:20-00:00
onsdag: 08:20-00:00
torsdag: 08:20-00:00
fredag:08:20-06:00
lördag: 13:00-06:00
söndag: 09:00-00:00
forum
måndag: 09:00-00:00
tisdag: : 09:00-00:00
onsdag: 09:00-00:00
torsdag: 09:00-00:00
fredag: 09:00-06:00
lördag:11:00-06;00
söndag:11:00-23:00
Hur länge har du spelat på Unive? lite över 8 månader (typ)
Har du tidigare erfarenheter som staff? erfarenheter kan man väll inte säga men kan en bra del om de som commands me mera
/noclip
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/svban (id)
/ban (id)
/banhistory (id)
/kick (id)
/goto (id)
/bring (id)
/unban (id)
/toggleid
/togglesteam?
/revive (id)
/setjob (id) (jobb)
/dv
/sv de sv chatten ooc
/sc de staff chatten ooc
Kan lära mig mera
/spec (id)
/specoff (id)
/sqlban (id)
/sqlunban (id)
/tpm (id)
/who (id)
/trust (id)
/clearchat
/ooc
/announce
/sqlbanoffline
/giveitem (id) (item) bara mod+ som kan
/openpanel
/v (spawn id på bilen)
/pm (id)
/spawnped
/spawnmenu
/givemoney (id) (cash-black-bank)
/spawnobject (villket objekt)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? är bered på vilket som tar vilket som uppskattar alla bara jag får hjälpa folk så e jag glad
liter mer utväcklat om dessa områden
Support Ansvarig
Jag skulle vilja jobba som support ansvarig eftersom jag är en
person som alltid håller en trevlig ton alla möjliga lägen samt
kan sätta ner foten om det skulle förekomma att man måste
göra de. positiva saker med mig är att jag är ganska stresstålig
och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med
de flesta som kan samarbeta med mig. Jag tycker att man ska lära sig av sitt misstag och verkligen ta åt sig åt bannen så man ej går om de igen.
RP Ansvarig
Som Rp Ansvarig har man uppgift att ta hand om alla som rpar på
servern samt ta hand om servern vilket jag kommer göra jag vet när
de är lämpligt att banna någon om det skulle förekomma att man ska
ta åtgärder på personen vilket jag inte vill göra i första hand men om man ej kan bete sig i
servern så måste man ta konsekvenser
Donation Ansvarig
När man är Donation Ansvarig så tar får man ta hand om alla donationer som
kommer in till servern.
Jag är även en jätte engagemang person samt är mogen och serös. Jag är ganska
stresstålig och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med de flesta
som kan samarbeta med mig. Jag är även jätte aktiv samt går rak på sak när jag vill något.
Bemötande
Jag kommer alltid bemöta folk med respekt samt hålla en trevlig ton i alla möjliga lägen. Jag gillar att träffa nya människor som jag kan lära känna så med andra ord så är jag en social person.
Nya Människor
jag är en sån person som alltid vill träffa nya människor samt lära känna så
många som möjligt, Om jag bli Staff igen så kommer jag försöka fokusera
mest på alla report som kommer in samt /help och lite senare under dagen
när de bli lite lugnare så kan jag ta support men om de är kaos i support går de 100% före annars kan man ta lite /help och så sen om de är lungt kan man ta support om de förekommer att jag bli support ansvarig
Senast ändrad: