Nekad SCOTT.S | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCOTT.S

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102166296/

Ditt Hex-ID: 110000144100518

Vad är din discord tagg? SCOTT.S#9082

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klacksko ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte, jag har försökt nå ut till philip men tyvärr så har jag ett nytt konto vilket jag inte är vän med philip på sedan för att mer komplicera grejer så tar han ej emot direkt meddelanden från icke vänner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag vet ju ej när jag blev bannad men det måste varit någon gång emellan sommarlovets start och sommarlovets slut sedan då när det blev höst så tänkte jag att jag skulle in på servern men då möts jag av att jag är bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo, det jag vill erkänna också är att jag och mina polare var inne på en server som heter ortenwave jag hade fått medlem men inte tänkt mycket mer eftersom att jag inte skulle vara där under en längre tidsperiod så jag tog och spelade lite köpte mig en bil sedan loggade jag av eftersom att det blev sent och servern dog ut, sedan rörde jag inte ens servern mer då jag var ute med polare och badade grillade osv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var länge sedan då jag lirade på multistaden och ja vad ska man säga bidrog med skit rp...
Men nu när jag har rollspelat på unive under en längre tidsperiod så har jag såklart lärt mig och inte upprepat mina fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha skitit i att ens röra en annan server samtidigt jag var medlem på Unive och hållit mig här istället för att gå och hålla på med något annat server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jo jag kommer spela på Unive och Unive ändast om jag blir unbannad och inte upprepa det som har hänt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Du är bannad för "leaker på fivem leaks"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka