Accepterad Skskfiguri28 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skskfiguri28

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? heltcrazy

Vem var det som bannade dig? @philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-31 021217.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag använde en vpn tidigare för några dagar sedan för att kolla på en serie på netflix, senare efter så var jag klar och tänkte gibba lite unive. Jag connectar då och ser att jag blivit bannad av en klackesko ban pga av vad jag tror vpnen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag använde en vpn tidigare för några dagar sedan för att kolla på en serie på netflix, senare efter så var jag klar och tänkte gibba lite unive. Jag connectar då och ser att jag blivit bannad av en klackesko ban pga av vad jag tror vpnen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, den är felaktig jag har varit dum och glömskt och inte kommit ihåg att stänga av min vpn men ska inte få någon annans ban när jag inte gjort något för att få den. Blev precis unbannad från min klackesko ban som var i 6 månader och har köpt medlem o krim. Skulle inte skriva ban överklagan om jag vet att jag gjort något och sitta o ljuga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har jag lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte connectar till servern med en vpn på då det fuckar med ban systsmet. Skulle kommit ihåg att stänga av den, sorry.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte connecta till servern med vpn samt kolla innan om man vet att man använt vpn att stänga av den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

du har nekat mig nu 2 ggr vad har jag gjort? kolla gärna pm från heltcrazy. Precis kommit tillbaks från en lång ban så händer detta? vill gärna gå in och spela och har inte varit såhär sugen på länge. Kolla snälla upp klackeskon så ser du att den inte är t mig. Blev precis unbannad från klackesko av dig på mitt andra konto togge1. Gått igenom verifiering o allt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka