Nekad Scopezz | Ban överklagan [ZEETOX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Scopezz

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198411405336/

Ditt Hex-ID: 11000011ae3d818

Vad är din discord tagg? Sc0pezz#3109

Vem var det som bannade dig? Hagge

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: abuse använder sina autoexperten abilities för att reparera vilket är ganska osannolikt att göra irl för man måste ha rätt verktyg. Samt sunt förnuft är på vallmo med ett normalt medlem jobb alltså autoexperten ~Hagge.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför de bannade mig och det var för att jag var vid vallmorna och hade plockat 100 vallmor och tryckte ge det till ett gäng jag brukar typ ge 100 vallmor per dag till dem och jag hade precis plockat 100 stycken och tänkte köra och sälja ditt det gänget men när jag skulle köra så såg jag att min bil var sönder och jag jobbar ändå på auto så jag tänkte att jag kunde laga lite snabbt och köra och sälja vallmorna men när jag hade lagat bilen så blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde till vallmorna men min bil som var lite sönder sen när jag typ var framme så började bilen rycka sen så sket jag i det och plockade jättelänge tills jag hade 100 vallmor för det är det jag alltid gör typ varje den men sen när jag hade plockat jätte länge så var min rs6 typ sönder så jag tänkte bara lagga den snabbt och sätta in vallmorna i trunken men sen när jag skulle köra blev jag bannad av sunt för nuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vad jag tycker att det är ändå lite felaktigt men ändå inte exakt för ja det är lite sunt förnuft att laga min bil efter som tydligen hade jag inte rätt saker till det men jag täckte också att jag har ju en sån ryggsäck som jag kan ändå låssas rp att jag har saker i den så att jag kunde laga bilen. Men ja jag tycker också att man inte borde vara vid vallmorna mycket efter som att jag jobbar som auto men jag brukar bara plocka typ 100 per dag för att jag ville göra en Krim ansökan så jag brukar vara där ibland för att jag vill rp att jag blir lite små kriminell först så att jag inte bara får krim roll och bara helt plötslig blir kriminell så jag tänkte för några väckor sedan att jag kunde försöka börja lite ifall det kommer någon krim ansökan för då har jag ändå blivit lite kriminell innan det så det är lite fel av mig att jag är där men jag tycker också att man borde få plocka typ 100 per dag och hänga lite med kriminella folk om man vill bli kriminell för jag brukar ändå jobba typ 3 till 4 timmar varje dag på auto men ja det är lite fel att vara vid vallmor om man jobbar på auto men jag tycker att det borde inte skada så mycket att jag plockar typ 100 per dag för att jag vill ju bli krim och ta rp mer seriöst och testa på andra sidan av livet om du förstår mig och det med bilen att jag lagade den är också lite fel men jag tänkte att jag gör inte det så ofta och jag tänkte ändå när jag har en ryggsäck på mig så han jag rp att jag har saker där i för dom vet u ej det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra gången jag bliv bannad så var det att de trodde att jag försökte scamma en kille på en bil men det var ett missförstånd så det var en felaktig ban men jag mins inte exakt men det var typ att jag skulle ge en kille min bil så kom det en random person som tog min bil och körde iväg men jag hoppade in i min väns bil och körde efter mot sandy och skulle ta tillbaka bilen men sen så han vi inte ikapp så jag tänkte att jag kunde byta kläder och se om jag kunde få tag på han i blocket eller hitta han med andra kläder och sen ta tillbaka bilen men när jag och min vän var vid sandy skulle jag spawnmnu för bilen var nog sönder sen kom jag till ett random ställe så jag starta om men sen när jag skulle tillbaka in så var jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle ringt meko eller falk istället och kanske inte vara vid vallmorna typ en gång varje dag och bara vara där typ en gång sen vänta tills det har varit typ två dagar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte laga sin bil om du kan det och att jag inte ska vara vid vallmorna jätte mycket om jag jobbar som typ meko eller auto eller något medlem jobb.

Har du läst våra regler? Ja

och jag har tydligen förlorade min medlem också men jag kan nog bara köra ny medlem ansökan igen om det behövs :)

Tillbaka