Nekad Scooby12 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Håkanbråkan12

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219797755/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b12eefb

Vad är din discord tagg? helluba

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-19 213028.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min kusin gjorde något jätte dumt som han ångrar och det var att han sa n ordet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag hade ett kalas för min mamma fyllde år och då va mina kusiner här hemma och massa annat folk och jag satt och spelade Unive RolePlay med en kompis som jag hade träffat på Unive och vi mötte någon staff som jag inte kommer ihåg vad han hette men iaf jag skulle gå ner och hämta tårta och fika och medans jag gjorde de så sprang min 13 åriga kusin upp på mitt rum och han vet vad gta är men inte vad fivem är men jag vet inte vad han gjorde så att jag blev bannad men i bannen när jag kom tillbaka så står det att jag vart bannad för att jag sa n ordet när ve va min kusin så de va så jag blev bannad eller hur han fick mig bannad och jag ber så mycket om ursäkt för att han sa det jag har snackat med honom om det och han mer om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va ingen felaktig ban utan staffen som bannade mig gjorde ett bra jobb men de är bara lite tråkigt att de aldrig va mitt fel och att jag inte hade någon skans att bevisa det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång innan och de var för runt ett år sedan och det var för att jag hängde i kriminella områden utan krim rollen men jag testade bara servern och jag hade inga vänner att spela med så jag hittade dom och hängde med dom lite men en staff i det gänget unbannade mig så bannen räknades aldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig låtit min kusin vara i mitt rum när jag inte var där

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska undvika att låta folk spela på min dator så att det inte blir som det blev

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka