Nekad turret | Ban Överklagan [R1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TUR#.

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199814668167/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e87ef87

Vad är din discord tagg? tur3.1337_43295

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-23 111843.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hetsade i ooc och kalla han n ordet i pm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var nere i rondellen och chillade med en kompis sen kom de fram en tjej och sa squeker och busunge till mig så jag började hetsa och sa hora tilllbaka sen dödade hon mig och sen skrev jag hora i occ och jag erkänner att jag gjorde fel och de va inte menningen blev så arg så kunde inte kontrollera mig själv. senare så skrev vi lite i pm och jag skrev en sista sak sen bannade han mig i dcn från ingen stans och då blev jag sur och sa n ordet och sa att jag skulle åka hem till philip 3320 men ber verkligen om ursäkt och har tagit mina konsekvenser och ber verkligen om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och jag erkänner det var en rätt ban pågrund av att jag sa n ordet och hetsade mot r1lic och sa att jag skulle åka hem till philip men ber om ursäkt för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja ja har blivit bannad förut för powergaming men har tagit mina återgärder och har blivit bättre på att rpa på skador

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat låta bannen va ifred och gjort en ban överklagan istället för att hetsa mot r1lic

Har du lärt dig någonting efter din ban? kommer absolut inte göra samma sak. kommer göra annorlunda. om jag blir bannad så ska jag ba låta de va och om de va felaktig så gör jag ban överklagan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka