Accepterad cozerzxx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cozerzxx

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122169952/

Ditt Hex-ID: 76561199122169952

Vad är din discord tagg? @dracen

Vem var det som bannade dig? 187an jag hitta inte bilden i filer så skickar länken här https://medal.tv/games/gta-v/clips/kNOpggvlndDKMYLCF?invite=cr-MSxnTEMsMzY3MjU4OTUz&v=0

Bild på banmeddelande: black.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skrev n ordet i /me när jag skulle laga min bil efter min kompis hade pittat mig och sa att jag va kass på att köra och massa saker då blev jag sur och tänkte inte på vad som skulle hända utan bara gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis då skulle kör race med bilar och då var jag före han men sen tappa jag greppet med bilen och han pittar mig med mening och sen hållert på och säger m,assa saker och då skulle jag laga bilen med ist för att skriv /me felsöker osv men ist så skriver jag slzz är n-ordet typ och sen åkte vi vidare men sen dagen efter när jag skulle gå in dagen efter så kom jag inte in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var helt rätt av han, inte felaktig för fem öre för att jag var riktigt dum i huvudet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de ända jag minns är att jag blev bannad för fear rp och lärde mig att man sk aförsöka göra det roligt för motparten också inte bara tänka på sig själv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut, bara lagat bilen och inte blivit provecerad av vad han gjorde och sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man ska tänka på vad man skriver och tänka på sitt temprament istället

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Framöver gör inte om detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka