Ej Antagen scooby | Chef-jobb ansökan [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ronald

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? aimo park

Vad heter du i verkligheten? viggo

Vad är ditt användarnamn på discord? 8c00b7doo

Ange ditt födelsedatum: 3 Januari 2009

När fick du medlemskap på Unive? fick test medlem för exakt 18 dagar sedan och e medlem 8 dar tbx har därimot varit medlem på unive fram och tbx över åren men test medlem sedan 2025-11-18

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har tidiga erfarenheter då jag jobbat på olika jobb förut och varit PA på auto så jag vet hur jobb funkar därimot aldrig något över PA men jag vill testa på något nytt jag känner att de hade varit kul att vara chef

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag hat tänkt att ha ett möte och se vilka som lagt in tid på jobbet sedan dem som inte har får en vecka på sig att visa upp att just dem ska vara kvar sedan kommer jag att ta intervjuer och ta in folk som verkligen kommer att visa att dem vill jobba på just aimo

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer ha tiden för att vara chef kommer alltid att svara i telefonen kanske inte alltid på plats men alltid i telfonen samt ifall mina kollegor har frågor

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: Utveckla samtliga svar.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka