Antagen Svante111 | Chef-jobb ansökan [GS Pizzeria]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante111

Medlem
Servervakt
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Svante

Vad är ditt användarnamn på discord? rapz82

Ange ditt födelsedatum: 14 Maj 2009

När fick du medlemskap på Unive? Mars 2025 ish

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit bitr chef hos marjalisas, det var första gången jag hade en riktig chef roll. Där ifrån lärde jag mig mycket om hur det vara att driva ett jobb framåt och vad som krävdes. Så som ständig koll i panelen och att anställda faktiskt jobbade. Jag med den chefen styrde upp det väldigt bra så at marja lisa var riktigt aktivt. Just nu är jag bitr chef över aimo park men vill då testa något nytt. Här på aimo har bitr rollen funkat toppen och vi har fått styr på jobbet men nu när vår chef har avgått samt 2 p/a är det väl dags för mig också!

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att främst få upp aktiviteten. Jag anser Att gsp har varit inaktiv under en välidgt lång tid. Just den här resturang/matkedja rp:n tycker jag är väldigt rolig och jag vill få mer folk att testa den typen av rp. Jag kommer ständigt vara på jakt efter nytt fräsht samt aktivt folk som är redo att göra gsp till ett mer aktivt jobb. Det är nog främst mina framtida planer.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Mån-Tor är jag inne från ca 16-21
Fre-Lör är jag inne olika men brukar ändå snitta på 6h på fredag och 6h på lördag
Söndag kan variera men ish 4h

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!
Du har 48h på dig att ta intervjun, innan den automatiskt nekas
Mvh,
Jobbansvariga.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Grovestreet pizzeria.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka