Accepterad sbrting | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sbrting

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198389158135/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? sbrting#2244

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Don Capo. Han är uppvuxen i mexicos värsta område där kartellerna styr över staden, står över myndigheterna (staten) Don Capo's farfar vart halvshuggen av kartellen för att han kollade fel på dom. Det berättade hans farmor till honom när han var liten och han tänker på det nästan hela tiden. Don capo och hans morsa flydde till sverige så fort dom kunde, dom förhandlade med kartellen och lyckades göra en deal så dom fick åka flygplan med kartellen till usa och ifrån usa åka en båt till sverige. När han börja skolan vart han mobbad och utfryst av resten för han inte var svensk, det gjorde han ledsen. Han upplevde rasism varje dag och det gjorde så att hans ända kompisar var andra utfrysta och dom formade ett kompisgäng som gillade att busa. Dom gick ifrån att röka papper och tyckte dom e coola till att röka en joint för att slippa verkligheten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat ett spel som heter ''Garrys Mod'' och i det spelet finns det ett spelläge som heter darkRP och de är alltså nästan exakt som fiveM en jävla massa jobb, polis kriminella , bilar stor stad allt man kan tänka sig i fiveM, och det har varit mitt favorit spel dom senaste 5 åren har kört över 3000+ timmar på det. Men eftersom det spelet har dött ut mer och mer har jag förflyttat mig till fiveM jag har testat flera antal servrar men det har alltid vart oseriösa, trollers , admins som inte bryr sig osv. Men sen när jag läste igenom forumet, reglerna kollade discorden insåg jag att detta var den perfekta roleplay servern. Många spelare, seriös roleplay osv. Därför jag tycker att jag ska få bli medlem på servern är för att jag är jävligt bra på roleplaya, kan nästan alla regler utantill, lever mig in i rollen vilken roll det än är. Jag kommer kunna hjälpa folk, ge idér till server dev. Har även varit administratör på flera RP server så jag kan hjälpa folk, ta ansvar. Lever mig in rollen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Därför jag vill spela på unive är för att jag hört det den bästa roleplay servern som finns i sverige. Har blandannat kollat på youtube, tiktok och det ser jävligt roligt ut :) Bra roleplay och roligt och välkommande server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive pågrund av tiktok har fått upp servern ett flertal gånger på foryou page och nu tänkte jag att jag skulle testa på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att testa leva in mig i en annan roll i detta fall Don Capo, så jag kanske kommer hem från skolan och sen hoppar jag på fiveM och då lever som en helt annan person vilket kan va skönt och jävligt roligt. Jag är en seriös person och är jävligt bra på roleplaya men jag är också rolig och det är också ett uppdrag för mig att få andra att ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få alla känna sig välkommen och ha så roligt som möjligt. Det är mitt huvudsakliga mål men en stor dröm skulle ju vara att bli en del av support laget. Leva in mig i rp världen, bli en stor gangster inom unive som dom flesta känner igen. Så mitt main mål med unive är att ha roligt och leva in mig i rollen :)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej unive är den ända servern jag spelar på och har tänkt ge 100% på denna server
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top