Nekad xyz | Medlem ansökning [binkann]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
558
Reaction score
187
Vad är ditt namn i verkligheten? johannes

Vad är ditt discord namn? xyzsna

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rami Hakim 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva min karakär som en snäll alltså blir han arg e han ju såklart inte snäll, när folk pratar med respekt får dom mer respekt tillbaka, den är dritfitg och allmänt kompetent

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har haft det tufft som barndom han blandade in sig i kriminella livet som barn vilket han idag ångrar sig men kan kunde inte sluta så en idag är han fortfarande kriminell och han kommer fortsätta att vara det. som barn var han alltid en snäll person men han var så försjust i kriminella livet så han ville testa på, sedan han blev 15år gammal ville han sluta men han vågade inte säga ifrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med extrem hög rp nivå här på unive roleplay via rp, skaffa pengar bli kriminell skaffa vänner via rpn och ha ett socialt rollspel och allmänt ha det extremt roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man spelar för att båda parterna ska vinna i ett scenario, så att scenariot kan bli roligt för bådas perpektiv. och inte för en av partnerna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har spelat på unive länge förut har varit jävligt dum, och gjort dumheter jag blev permanent avstängd från unive i drygt 3 och en halv månad för "problemspelare" jag har tagit extremt mycket lärdom och ska se till att detta ALDRIG mer uppstår i min tid här på unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, jag har läst reglerna. Powergaming 1: innebär ifall jag åker in i en vägg och ja inte rpar på skadorna klassas det som pwg . pwg 2 är att man spelar för makt och pengar. Fearrp: ifall ett antal grabbar riktar på dig ska du alltid ta upp händerna oavsätt vad, ifall du inte gör det dom säger under ett vapen hot. Failrp: innebär att du rpar fel liksom du gör grejer man inte kan göra irl. och Suntförnuft: viktigaste regeln det är att man ska rpa logiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
jag är vist med jag heter xyznsa på discord jag taggade dig i vanliga chatten

Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-12-08. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka