Accepterad kungpung1 | Medlem ansökning [swedishfika1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungpung1

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? Elaztic

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Parca Kabel 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kort stubin, Humoristisk, Omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Parca Kabel och han är 25 år gammal. Hans intressen är att köra MC och meka med motorfordon. Utöver detta så älskar han även att laga mat och baka. Parcas mål är att bli anställd som exempelvis polis för att kunna hjälpa till i staden och känna att han är behövd. Han gillar när det händer mycket och passar därför inte som kontorsarbetare. Han vill helt enkelt bara vara en vanlig medborgare som hjälper till i staden. Parca har varit polis i många andra städer, både som polisdirektör men också överintendent. Han har många kunskaper, inte bara inom polisyrket utan de andra blåljusjobbet sjukvården. Parca ser verkligen fram emot att flytta till den största staden i sverige, Unive Roleplay!!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem på Unive eftersom att jag saknar känslan med roleplay. Det var nu cirka en månad sedan jag körde RP påriktigt och saknar det väldigt mycket. Jag har tidigare spelat på servrar som Invasion och Drömstaden. Dock så kändes det inte som att de hade så bra staffs eller en bra karta. Utöver detta kände jag spontant att RP nivån var väldigt låg på båda servrarna. Jag är ute efter trevlig RP och det känns som att det finns att hitta här. Från det jag har sett av min kompis, verkar denna server väldigt trevlig och inbjudande och med tanke på att det är ett stort community så betyder det att det i de flesta fall kommer vara ganska många inne på servern. Och jag tror att det flesta kan hålla med om att det är roligare att vara många när man kör RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha roligt även om det inte gynnar dig, fastän planen var annorlunda. Bilda en bra uppfattning och vara så realistisk som möjligt. Allt kan hända, situationer kan ändras väldigt fort och det tycker jag är väldigt unikt och roligt. Man ska ha roligt ihop helt enkelt och inte tro att man alltid ska vinna eller ha makt. Att om t.ex du blir rånad så gör du som du skulle gjort i verkligheten alltså lyssna på vad rånarna säger och ger det som de vill ha. Man hade t.ex kunnat slå ner dem, men eftersom att man inte hade gjort det i verkligheten på grund av rädslan gör vi inte detta i rp heller.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Hoppa ut och in ur bilen för mycket och några bans från 2021-

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Random Death Matching. Man dödar någon utan anledning. VDM, Vehicle Death Matching. Man använder sitt fordon som ett vapen. Powergaming, man rpar inte på skador exempelvis.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
Flyttar denna då det ej gjorts efter intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka