Accepterad Sbacke88 | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sbacke88

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198448500639/

Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? Lillbacke

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2021

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Simon. Simon har växt upp med kriminella folk när han va liten. Alla kriminella va större en Simon därför såg Simon upp till dom en dag vill alla att Simon skulle börja sölja knark men Simon ville ej det då och han sa nej. Simons mamma vill att dom skulle flyta Simon ville också flytta mamma pappa och Simon drog till Göteborg. Men på vägen så stanna Simons pappa vid några killar och gav dom något när pappa kom till baka till bilen så undrade jag va det va men pappa kolla på mamma och sa att det bara va några kompisar men jag trodde inte på han. jag frågade pappa när vi kom till nya huset pappa sa kom Simon jag ska säga en sak som ingen få veta jag leder en tyng kriminell verksamhet Simon blev i chock
pappa sa att om han dör så står jag som ledare över gruppen. En dag pappa och jag skulle handla så kom det 3 grabbar och sköt pappa i bröstet 3 skot pappa fall ner till marken när papa la ner så sa han att nu är det du Simon som leder gruppen sen dog han. sen när Simon va 22 år så bestämde han sig att han skulle ta över pappas klubb. Simon åkte till klubbens hus och sa att det e jag som är lars sån alla kolla på mig jag sa att det e jag som bestämmer nu här. Simon fick en väst som pappa hade när han bestämmer. Nesta dag så sa jag till mamma vad jag hade gjort mamma sa att jag inte är 18 längre därför få du göra vad du vill. jag stack till alla dom i klubben jag fick en pistol av dom och en motorcykel jag vi skulle upp till Stockholm och skulle göra en deal med ett gäng men det blev kaos dom tog upp sina pistoler och börja skjuta mot oss det blev ett mini krig 3 av oss blev skjutna men dom klara sig bra. men nästa dag så knacka det på dörren mamma öppna det va 2 poliser som söker Simon. Simon går ner för trappan och säger att det va jag som sköt igår. Simon blir tagen och får fängelse i 5 år Simon resa tog slut där

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ska bli white listad för att jag kommer ta RP till ett helt ny nivå till servern och jag kommer att rpa mycket seriöst i min roll och du är villig att utföra scenarion även om dem inte kommer att vara till fördel, jag har förståelse över att det inte alltid kommer att gå min väg. Varför jag ska bli white listad till servern är att jag kommer att komma med en hög kvalite rp mot alla som spelar och, jag har läst reglerna i servern och kommer lyda dom för om man inte gör det så blir man av med white listen. Jag är är ganska bra på RP så jag vet vad som är rätt och fel. Jag har mycket kunskap om rpi andra servrar så denna servrar e ganksa ny för mig och vill testa på något nytt. Jag har spelat på norska servrar i ca 5 månader
Jag vill bli whitelistad för att höja min rp kvalite så mycket som det bara går. Om jag skulle bli whitelistad så skulle jag spela mycket mer än vad jag gör nu och inte för att få en massa pengar i staden och bara för att det är roligt. Nummer två, anledningen att bli whitelistad är för att denna server är den bästa enligt mig. Jag tycker att denna server är jätte bra enligt mig och staffsen är jätte bra och är lugna och inte stressar hela tiden. Jag har fått en massa nya vänner ifrån denna server och jag spelar med dem varje dag. och vill gärna utveckla denna server med att ha respekt mot folk och få folk att ha respekt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag vill ha mer möjligheter på servern än att bara sammla droger osv ist vill jag höja min rp nivå och börja jobba lite lagligt osv.

Hur hittade du Unive? Kollade på servern listan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att folk ska njuta av att rpa med mig och att jag själv ska ha roligt när jag rpar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka