Nekad simba123 | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simba123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Jensen

Vad är ditt discord namn? Simme76

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Simon Jensen född 1 juni 2009

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? larvig, dum, seriös(ibland)

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Framtiden för simon är mest att försöka fortsätta som han gör och leva livet hans dröm har alltid varit att köpa lambo så jobba ihop för de.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så det blir lika roligt för alla i rpn t.ex i ett rån det ska vara roligt för både polis och dom som utför det rånet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ej vad jag vet iaf.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kan bli oseriös ibland och även nervös, när det sker kanske jag blir tyst.

missade min bakgrund.. ----> SIMON har haft een ganska jobbig uppväxt där föräldrar både drogade och drack, han tappade sina föräldrar redan vid 12 års ålder sen dess har han bott med sin kompis och dom har nu en lägenhet tillsammans.

Nekad.
Anledning:
Utveckla frågorna

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka