Accepterad Simon1232010 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon1232010

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? simme2010

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Simon johansson 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rädd rolig snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Simon är en man som är intreserad i polis och militären. när han har pluggat klart vill han ansöka till att bli polis. när Simon var 18 gick han lumpen och blev flygbasjägare. När Simon var liten körde han gocart och mottorkros. han var med i en olycka när han var 12 år gammal. Då bröt sin höger arm, höger ben och sitt högra skulder blad. Förlåt om jag stavade saker fel jag har dyslexis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga rp scenarios

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? så båda parterna kan vinna i ett scenario och so scenarion blir roliga för alla. Man ska undvika powergaming

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte riktigt men jag har svårt med rp terms typ som sko storlek som betyder mitt id

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm det är att du dödar någon utan anledning liksom de inte har gjort något mot dig eller någon du känner. Fearrp det är att du inte bryr dig om dit liv t.ex du är gisslan i ett rån och de håller en pistol mot ditt huvud och du försöker springa där ifrån det är fearrp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har ADHD dyslexis och autism och jag fattar om jag blir nekad på grund av det

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka