SanSiro1994 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

SanSiro1994

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? akram

Ditt discordnamn: STiLO94

Ange ditt födelsedatum 24 December 1994

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag har märkt att det varit ganska mycket regelbrott på senaste tiden. Jag är ofta aktiv och ser vad som händer. Jag har mycket erfarenhet inom rpen samt har jag rpat som krim och har haft gäng under 1 år och 6 månaders tid, just nu valde jag och pausa gänget eftersom jag ville prova vara polis för och kunna utveckla min rp som polis också , och jag vill gärna hjälpa till så att det blir en bättre och mer rättvist för alla.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag vill börja med att säga att Unive är riktigt bra byggt och att mycket funkar väldigt bra. Men samtidigt finns det en del saker som behöver förbättras och som inte riktigt funkar som det ska just nu.
Nu när jag faktiskt har rpat som polis de senaste dagarna har jag verkligen märkt att om man kollar på scenarion ur ett staffperspektiv så är det väldigt mycket fel som sker. Bara den här veckan har jag varit med om kanske runt tio scenarion där folk egentligen borde ha blivit bannade.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag känner redan några i staffteamet, och jag tror att vi hade funkat bra tillsammans och haft bra kemi. Jag är också säker på att vi hade kunnat samarbeta och komma överens med beslut.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag är en vuxen man på 31 år, vilket gör att jag har en viss mognad och livserfarenhet som jag tar med mig in i rollen. Jag hanterar situationer lugnt och tänker efter innan jag agerar,

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu vill jag lägga mitt fokus på servern och hjälpa till där det behövs, så själva rpn är inte lika viktig för mig just nu.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sedan 2024, dagligen nästan

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej aldrig, men hade vart riktigt kul och vara det.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

-rep inkompetent kallar allt och alla horungar ink sitt egna gäng är ba allmänt cp störd

-rep Grabben är hatad och hatar halva servern som kommer innebära dåliga staff beslut. Kanske är trevligt men hör hemma bäst i vendetta #allablöder. Han säger även att han tänker innan han agerar men då tänker han nog med liltån

Tillbaka