Adolf12 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Adolf12

Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Ryan

Ditt discordnamn: FiveMp1_1

Ange ditt födelsedatum 25 December 2009

Varför ska just du bli staff? Jag har varit staff innan och kan mycket om reglerna plus att jag vill hjälpa servern utvecklas

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag hade sagt Krim rpn då det är många som gör regelbrott och inte lyssnar på staffs

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Med det jag har skrivit så måste jag vara Krim ansvarig för att kunna fixa men jag hade viljat snacka med dom först osv för jag tror på andra chanser

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är riktigt viktigt att prata med respekt mot spelarna och ta det seriöst för allas problem är viktiga

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det är sommarlov nu och jag har mycket tid på mina händer och ska göra typ 7 timmar staff arbete om dagen sen ska jag gymma och jag gillar att streama på unive

Hur länge har du spelat på Unive? I nästan 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej alla jag tänkte på fanns😉

Tillbaka