.xujs | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

.xujs

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: .anderdingus1 / Baccan

Ange ditt födelsedatum 14 November 2008

Varför ska just du bli staff? För jag har varit staff förut och jag är driven och väldigt mogen jag brinner verkligen när jag är staff och lovar att ni inte att ångrat er hade bara bidragit till servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? asså om jag ska vara ärligt så är det bra just nu men kan tycka vissa kan lalla lite när det ej är mkt staffs inne har jag personligen märkt och lite krim fel då och då men det finns ju potential att fixa dem och tycker ni löser det jättebra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska vara aktiva i support specca och vara väldigt noga med folk och vara bestämda. jag som staff hade alltid varit 2 steg före brukar jag säga.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara mogen trevlig och kunna diskutera och föra argument perfekt och man ska alltid vara snäll men kunna vara bestämd mot personer som gör fel och det är jag väldigt bra på.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har balans. just nu jobbar jag 7-16 men är aktiv efter jobb säkert från 17-00 varje dag. jag har hittat min balans så jag kommer lägga upp det bar. tidigare när jag var staff så rpade jag ganska mycket men om jag får denna chans att vara staff igen vilket är allt jag vill så hade jag köttat till 100%

Hur länge har du spelat på Unive? ja har kört lite då och då. Köpte unban för någon dag sedan :)

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja massor

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej hjälper gärna med så mycket jag kan :)

Tillbaka