Accepterad SanSiro1994 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SanSiro1994

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? akram

Vad heter du på discord? stilo94

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016c05d381

Ange ditt födelsedatum 24 December 1994

Beskriv din dagliga aktivitet. rpar väldigt ofta

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive sen 15/09-2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har varit bannad 8 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts viktigaste jobb är att hjälpa staff. Servervakterna är alltid i rollspel (RP), så de ser ofta de som lallar eller skapar problem. Om servervakten har en bra anledning kan de kicka eller banna dessa spelare. De kan också berätta för staff om problem eller spelare som behöver strängare straff. Servervakten kan också ta bort trasiga bilar som står i vägen med ett kommando.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är intresserad av att bli servervakt eftersom jag ofta stöter på lallare och problemspelare när jag är in game, som servervakt skulle jag kunna agera direkt genom att SV-kicka eller varna spelare i vissa situationer, samt rapportera ärenden vidare till staff. Mitt mål är att höja RP-nivån och bidra till en bättre spelupplevelse för alla. Jag ser också servervaktrollen som en bra förberedelse om jag skulle vilja söka till helper i framtiden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse/korruption betyder att jag använder mina SV-perms fel. Till exempel att kicka eller banna folk utan anledning, bara för att jag kan. Eller att ta bort bilar bara för att det är kul. Ett annat exempel är om jag jagas av polisen och gömmer ett vapen i min bil, sen tar jag bort bilen innan polisen hinner kolla.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka