Antagen Fakeakerblomman | Ansökan till Servervakt [Yohani]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fakeakerblomman

Medlem
Servervakt
Meddelanden
46
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? akerblommanz

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015869c313

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att vakna klockan 05:30 åka till jobbet, komma hem från jobbet klockan 15:00. Sen när jag e hemma så brukar ja gå in på unive och rpa med mina polare. Men har mycket tid till att hjälpa servern. då jag inte jobbar helger endast i veckan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 01-23 då blev jag test medlem. Men har även 2022 medlem 2023, 2024, 2025 medlem.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad ett par gånger men har absolut tagit lärdom av det. Mina totala bans e 9 bans. Lite blandade bans. VDM, powergaming osv

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt hjälper man staff-teamet att hålla RP:n på en bra nivå och se till att servern fungerar som den ska. Om någon till exempel lallar eller stör rollspelet kan man ingripa och kicka personen om ingen staff är på plats eller har sett det. Man kan även hjälpa till med mindre saker, som att DVa fordon som står fel eller blockerar vägen. En servervakt ska också se till att alla följer serverns regler. Det finns ganska många icke-medlemmar som ibland inte sköter sig och lallar mycket. Om ingen staff ser det kan servervakten ingripa direkt, vilket både förbättrar spelupplevelsen för alla och underlättar arbetet för staff-teamet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill hjälpa till att förbättra RP:n på servern och avlasta staff-teamet. På senaste tiden har jag sett mycket lallande, vilket påverkar spelupplevelsen negativt, och det vill jag hjälpa till att sätta stopp för. Jag har märkt att det ofta förekommer lall, särskilt på sjukhuset. Om ingen staff är på plats eller ser vad som händer kan jag som servervakt ingripa. Jag skulle i första hand ge en varning, och om personen fortsätter att lalla trots tillsägelse kan jag kicka personen. På så sätt kan jag hjälpa till att hålla RP:n seriös och se till att reglerna följs, vilket bidrar till en bättre upplevelse för alla på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt innebär att man missbrukar de befogenheter man får istället för att använda dem för att hjälpa servern. Till exempel kan någon ansöka om servervakt bara för att få tillgång till sina permissions och sedan inte bidra till att förbättra RP:n eller hjälpa staff-teamet. Ett annat exempel är om en servervakt använder sina befogenheter för egen vinning i ett scenario. Om personen till exempel håller på att förlora ett scenario och väljer att kicka de andra spelarna för att få en fördel, är det ett tydligt missbruk av rollen. Sådant beteende leder till orättvis och dålig RP, skapar irritation bland spelarna och skadar förtroendet för servervakterna. En servervakt ska alltid vara opartisk och använda sina befogenheter för serverns bästa, inte för personliga fördelar.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Tillbaka