Nekad Sanny | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanny

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224176078/

Ditt Hex-ID: ånga:11000014b55bdce

Vad är din discord tagg? Sanny#2867

Vem var det som bannade dig? Kong

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-22 163744.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot 2 regler

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän var skulle iväg då Sinful kommer och pittar os in i en stolpe och dom hoppar ut och riktar sedan för dom os till deras klubb där dom skyter mig två gånger dom gör först inget åt mina skador då jag blöder kraftigt ifrån höger ben men det går typ 30 minuter innan jag få en tröja på skadan då jag blir medvetslös då jag får knark av en ifrån Sinfull för att jag ska vakna då vaknar jag till och säter mig ner då Sinful lämnar rummet och min polare slår mig då har jag typ inget liv alls då jag väljer att ta /dia då jag inte hade klarat något sånt här i verkligheten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att jag har gjort fel då har har använt mig av /dia som man inte får då jag bryter mot ett regel brått och senare så tar jag spawnmenu för att jag måste gå på toa och vid detta lagret så har jag redan varit död i typ en kvart och att jag har hört att man inte får vara inne på servern och afk samtidigt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad innan då var det för powergaming då jag valde att inte rpa på skador jag blir bannad jag lärde mig att det alltid är bättre att rpa sig ut en att powergimga för att de blire mycket för alla parter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat försätta rpa medvetslös och varit det tills att dom kom in i rummet och tog mig til sjukan eller att dom döda mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag inte ska lämna när ett scenario händer och att man inte ska avvända sig av /dia eller något liknade för att det förstör den sociala rp och förstör för båda parter och jag har lät mig och detta kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka