- Meddelanden
- 63
- Reaction score
- 2
Ban-referens
limwsk — FiveM, Utgår 2026-03-05
Anledning: Skjuter annan spelare i gänghus.
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag åkte till sinful mc klubb hus för att prata med dom när vi kommer fram så står det en grabb som vi har skjutit mot dagen innan o jag går fram för o prata med han o frågar hur det gick dagen innan o de blir hetsigt på platsen, jag väljer då o skjuta han. och de var därför jag blev bannad, regel brott jag gjorde var: Diskret, suntförnuft.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Absolut de gör jag och just därför ber jag om ursäkt för att visa att jag faktiskt är ledsen för de jag gjorde.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att tänka till innan jag gör något, samt att jag inte ska skjuta folk hur som helst.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är verkligen ledsen för det jag gjorde och jag vill verkligen rpa med vänner igen, ska verkligen tänka nästa gång jag gör något sådant. Detta kommer verkligen inte ske igen i framtiden.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja