Inaktuell San Andreas | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

San Andreas

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Ditt discordnamn: San Andreas#6035

Ange ditt födelsedatum 15 September 2007

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja ansöka om en staff-roll på er rollspel-server. Rollspel är något som jag verkligen brinner för och jag har spenderat många timmar på denna servrar tidigare. Därför är jag övertygad om att jag har den erfarenhet och de färdigheter som krävs för att bli en värdefull del av ert team.

En av mina styrkor är min förmåga att hantera olika typer av spelare, oavsett om de är nya på servern eller mer erfarna. Jag trivs med att hjälpa andra och jag är alltid redo att svara på frågor och ge råd. Jag är också mycket tålmodig och förstående, vilket är viktigt när man arbetar med spelare som kanske är frustrerade eller upprörda. Jag är mycket ansvarsfull och pålitlig. Jag förstår vikten av att upprätthålla ordning och regler på en server. Jag är alltid redo att ta ansvar och ta tag i problem på ett professionellt sätt. Jag är också van vid att hantera olika typer av situationer, inklusive de som kan vara svåra att hantera.

Jag kan hjälpa olika tider på dygnet, jag har även tillgång till forumet nästan hela tiden förutom nör jag sover. Jag är bra vid att arbeta i ett team och har inga problem att kommunicera med övrig staffs på ett professionellt sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mån - tor
15;30 - 20:00
helgen kan jag vara online minst 5 timmar om dagen samt om jag har lov.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år nästan

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff 2 gåner innan men man kan säga att jag inte var så bra då. Men jag har blivit bättre och jag kan de flesta sakerna fortfarande.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jobb, jag vet inte så mycket om jobb delen men även så är jag inte så intresserad i det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka