Nekad Samurai | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samurai

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malk

Vad är ditt discord namn? daddyshome0705

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Eile 9855, 14 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Eile kommer från ett tufft område och lärde sig tidigt klara sig själv. Han är smart, planerar innan han agerar och håller låg profil. I Unive vill han bygga ett litet gäng med pålitliga vänner. Fokus är pengar.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag kan bidra med seriöst rollspel och bra stämning. Jag försöker alltid spela realistiskt och skapa roliga scenarion som gör att fler blir inblandade. Jag gillar att snacka med folk, hitta på saker och utveckla RP tillsammans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det betyder att man inte alltid ska försöka “vinna” själv, utan tänka på att alla ska ha kul och att RP ska bli bra. Om det gör scenariot bättre så kan man låta sig bli rånad eller förlora, bara det känns realistiskt och roligt för båda sidor.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka “vinna” själv, utan tänka på att alla ska ha kul och att RP ska bli bra. Om det gör scenariot bättre så kan man låta sig bli rånad eller förlora, bara det känns realistiskt och roligt för båda sidor.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, i början tog jag inte RP lika seriöst. Jag lärde mig att spela realistiskt, respektera reglerna och tänka IRL.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM betyder att man inte får döda någon utan en bra anledning. FearRP handlar om att värna sitt liv och agera som man hade gjort i verkligheten, alltså att ta hot och farliga situationer på allvar. Metagaming betyder att man inte får använda information utanför spelet när man rollspelar, till exempel saker man hört på Discord eller sett på stream.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är aktiv och pålitlig. Gillar att bygga längre krimstorys med planering och social RP. Spelar lugnt och smart, tar ansvar och ser till att alla har kul.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP, Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP, Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag kan bidra med seriöst och roligt RP där jag försöker göra varje scenario intressant för alla som är med. Jag gillar att hitta på saker som gör spelet levande – till exempel planera rån, snacka med folk på gatan eller bygga upp storys som kan fortsätta längre fram. Jag försöker alltid spela realistiskt och tänka på hur min karaktär skulle agera i verkligheten. Jag gillar att samarbeta, skapa drama på ett bra sätt och låta andra också få sin del av scenariot. Jag vill att alla ska ha kul och känna att det blir bra RP, inte bara att någon “vinner”.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär?

Du ska utveckla den också.

Samt skriv in det i texten.

Nekad ansökan
Anledning: ej kompleterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka