Nekad Jakob3245 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob3245

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Pär dicklong

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pär Dicklong

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Allvarlig, Glad, Drivande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Per Dicklong är född den 8 juli 2006. Han är en social, snäll och hjälpsam person som trivs med att arbeta med människor och ge god service. Han har ett stort intresse för bilar och försäljning och tycker om att hjälpa kunder att hitta rätt lösning. Hans intresse för försäljning grundar sig delvis i en tuff uppväxt där han tidigt fick ta ansvar. Trots svåra förhållanden har han lärt sig vikten av ärlighet och att göra rätt för sig. Idag har Per en god relation med sina syskon och är starkt motiverad att skapa en bättre framtid inom försäljning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med så mycket RP som möjligt och försöker göra allas sidor så bra som möjligt och ha roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man i RP och konfliktsituationer inte bara fokuserar på att själv vinna, utan också bidrar till att motparten kan få ett rimligt utfall. I FiveM och andra RP-miljöer handlar det om att skapa en trovärdig och engagerande story där båda sidor får utrymme att spela. Det innebär att man spelar realistiskt, accepterar när ens karaktär hamnar i underläge eller förlorar, och undviker oschyssta metoder som powergaming. Syftet är att skapa en bättre spelupplevelse och visa respekt för både storyn, andra spelare och den gemensamma världen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, aldrig blivit bannad. Såklart inte brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft är enligt mig den viktigaste regeln på rollspelsservrar. Jag skulle säga att den är grunden till alla andra regler eftersom den påverkar nästan allt inom rollspel. Regeln handlar om att man ska tänka logiskt och realistiskt innan man gör något. RDM betyder att man inte får döda vem som helst utan anledning, precis som i verkliga livet där man inte bara går runt och skjuter folk. Döden innebär att man alltid ska vara rädd om sitt liv och tänka på konsekvenser, som man gör i verkligheten. Copbait betyder att man inte ska försöka provocera polisen med flit, utan att polisen ska bli inblandad av en riktig anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att spela karaktärer på ett sätt som känns verkligt och roligt för alla inblandade. Jag försöker alltid tänka på scenariot och låta saker hända på ett rimligt sätt, även om det inte alltid går min karaktärs väg. Jag är van vid att samarbeta med andra, ta feedback och bidra till en bra stämning på servern. Mitt mål är att skapa intressanta historier och relationer som både jag och andra kan ha kul med. Jag har också spelat ganska mycket RP.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka