Nekad brosannnn55 | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brosannnn55

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tage

Vad är ditt discord namn? brosannnn55

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Tage Efternamn: Andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Manipulativ, hänsynslös, beroende.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tage Andersson växte upp i en stökig familj där kriminalitet och alkohol var normalt. Redan som ung började han stjäla och göra småbrott för att överleva. Med tiden blev han kallare och mer hänsynslös, och började tjäna pengar genom rån och illegal verksamhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och utvecklande RP genom att skapa spännande scenarion, konflikter och relationer med andra spelare. Jag gillar kriminell RP med hög nivå där båda sidor får roliga och realistiska situationer. Jag kan även bidra med aktiv RP, bra social interaktion och långsiktiga stories istället för bara snabba scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna själv i varje scenario. Man ska göra RPn rolig för båda sidor och tänka realistiskt. Till exempel att acceptera förluster, spela skadad, bli gripen eller låta motparten få utvecklande RP istället för att bara försöka fly hela tiden eller vinna varje situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har gjort misstag tidigare genom att stressa i scenarion och inte tänka tillräckligt mycket på kvalitén i RP:n. Jag fick tillsägelser och lärde mig att läsa reglerna noggrannare, tänka mer realistiskt och fokusera på att göra RP:n rolig för alla istället för att vinna scenarion.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är att man inte får döda folk utan anledning. VDM är att man inte får köra över folk bara för att döda dem. Metagaming är att använda saker man fått veta utanför spelet inne i RP. Powergaming är att göra orealistiska saker som inte hade funkat på riktigt. FearRP betyder att man ska vara rädd om sitt liv i scenarion. Combat logging är att lämna mitt i ett scenario för att slippa konsekvenser. NLR betyder att man inte kommer ihåg sitt senaste liv efter att man dött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? “Jag är en aktiv och seriös spelare som gillar långsiktig RP och att utveckla min karaktär över tid. Jag kan ta både vinster och förluster i scenarion och försöker alltid skapa rolig RP för alla som är med.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Har lämnat servern jag va medlem på
Du är fortfarande aktiv på en annan rp server, Lämna den och ta bort din bio, informera gärna oss om du inte tänker att lämna den för då kan vi ta bort denna ansökan.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Du är också medlem på förorten, lämna den servern med.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Har annan server tagg i sin bio trots tillsägelser. Visar inte intresse för att medverka här.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka