Nekad samuellisemark | Ban Överklagan [MrPotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? Samme.

Vem var det som bannade dig? Mariccc

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-16 202404.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för power gaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte bil och sedan så krockade jag i ett träd i kanske 100 km/h. Jag säger ajj 3 till 4 gånger och gör /me ont. Efter de så åker jag ivög en bit och lagar min bil. Och sedan så blir jag bannad när jag är vid mitt gänghus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, då jag fattar att man hade kunnat ta 5 sekunder mer att rpa på skador, och värkligen när man inte blir jagade eller liknande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fearp och power gaming innan i samma ban. Och de gällde att jag var i en skottlåsning och då så blev jag benad och rpar inte på mina skador. Och sedan så skulle jag ta upp mina händer men då så råkade jag slå till min mus i tangäntbordet och så såg de ut som att jag skulle skjuta. Jag blev bannad för powr gaming innan med och då så gällde de att jag och några var och åkte i ett berg och vi voltade ner och jag säger aj ett flertal gånger men stannar alldrig bilen eller rpar inte på /me.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle ha tagit 5 sekunder och bara rpat lite mer på skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska rpa på sina skador och ta längre tid än bara 2 sekunder utan att utväckla det mer för att få en sån bra rp som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka