Antagen sampastrike | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sampastrike

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Appelgren

Ditt discordnamn: sampastrike

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag vill förbättra rpn på unive och jag tror att jag kan hjälpa till med att göra det bättre och roligare rp för att jag kommer lägga ner mycket tid och jag har ej gjort detta förut så vill testa något nytt. Jag kommer att försöka lära de nya på servern hur man rpar och berätta om reglerna som finns. Och inte bara kicka dem för att de råkar säga typ server eller något istället kan man snacka med dem och berätta de vanligaste reglerna och de första man behvöer veta på Unive. För när jag började fick jag inge hjälp och de e mycket som e svårt att förstå när man är ny. Jag är även bra på att se från alla syn vinklar i ett senario och lyssna på bådas röst i en diskution. Jag är även helt neutral i senarion då de e så en staff ska vara enligt mig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att det är för många lallare på servern som förstör för dem som tycker de e kul med RP. Det är även många icke medlemmar inne på typ Marja Lisa och lallar runt. Sen såklart krim rpn funkar inte de enda kriminella gör är att åka runt och skjuta och kidnappa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och de andra staffsen ska ha större koll på de spelarna som lallar runt och typ kolla på Marja lisa om något händer och ifall något händer elr någon lägger en report så ska man ta åtgärd typ som att snacka med personen som lallar runt och fråga vrf den gör de. Och om den fortsätter och förstör rpn så tycker jag den spelaren ska bli kickad. Jag jobbade på Marja Lisa förut och jag tycker detta är ett stort problem att spelare som förstör rpn inte blir kickade eller bannade. Jag tycker de behövs fler staffs som försöker göra kriminell rpn bättre och de som inte följer krim reglerna ska bli bannade. De behövs många staffs till den kriminella rpn på servern för den är en så stor del av rpn på servern. Jag tycker de är för många som gör kriminella regelbrott som kommer undan detta kan man lösa genom att ha flera staffs som håller på med krim delen för de händer så mycket kring den delen av rpn just nu. Plus att den sociala delen av krim rpn finns inte. Så fort någon är tar över område så är de kidnappning eller skottlossning detta måste ändras på men sen är de ju inte regelbrott att skjuta men man skulle kunna va strängare mot dem gängen som bara skjuter. Sen vill jag att alla spelare ska reporta allt som de tycker försämrar rpn på servern.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man diskuterar med den spelaren som man snackar med om den gjort något fel. Jag tycker även de e för många staffs som leker som att de äger hela servern. Jag tycker staffs ska vara inlyssnande och lyssna på spelaren man snackar med och inte tro att man är nåt bara för att man är staff på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer inte rpa så mycket om jag blir staff. Jag har ändå inte så mycket att göra inne på servern nu. Och jag kommer mesta dels av min tid att vara staff om jag inte tränar eller pluggar men jag har sommarlov typ nu så då kommer jag vara mycket aktiv på nätterna och dagarna.

Hur länge har du spelat på Unive? 2,5 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Servervakt

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka